Nowa komunikacja marketingowa SPAR

2017-11-06 | 14:49

SPAR Polska wprowadza nową komunikację marketingową, opartą o hasło „Moja okolica, mój SPAR”. Nowa linia komunikacji jest już sukcesywnie wprowadzana w sieci.

Nowa strategia komunikacji marki przedstawiona została na corocznej konferencji dla franczyzobiorców i partnerów sieci, która odbyła się 27 października br. w Serocku. Strategia oparta jest na czterech hasłach-filarach (Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny) i podkreśla przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępność lokalnych produktów oferowanych w sklepach SPAR. Sieć chce w ten sposób jeszcze bardziej niż dotychczas uwypuklić znaczenie rodzimych produktów i potraw z nich tworzonych. Celem nowej linii komunikacji jest również promocja rodzinnego charakteru zakupów, dokonywanych nie tylko wspólnie, ale co równie ważne przy dzisiejszym tempie życia – szybko i wygodnie w okolicznym sklepie.

Takie zakupy to nie tylko zaoszczędzony czas, który można przeznaczyć dla najbliższych, ale także szeroki wybór spośród oferty asortymentowej oraz pewność pochodzenia produktów, po które sięga klient. Polski rynek od kilku lat obserwuje rosnący trend tzw. etnocentryzmu konsumenckiego, polegający na wspieraniu lokalnych producentów, dlatego SPAR, będący częścią polskiej Grupy Kapitałowej Bać-Pol, doskonale wpasowuje się w ten trend i promuje zaangażowanie oraz wzajemne współdziałanie lokalnej społeczności, rolników i producentów.

Hasła-filary nowej komunikacji – Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny – mają dodatkowo zaznaczyć fakt, że SPAR to sieć znajdująca się w polskich rękach, gdzie właścicielami sklepów są lokalni przedsiębiorcy działający w oparciu o franczyzę –wyjaśnia Michał Zych, Dyrektor Marketingu SPAR Polska, odpowiedzialny za wdrożenie strategii. Podkreślają one również, że współpraca oparta na partnerstwie pozwala zagwarantować najwyższą jakość przy niskiej cenie oferowanych towarów, które stanowią znane marki, świeże, lokalne produkty i niepowtarzalny asortyment marek własnych. Sieć zapewnia też coraz większą dostępność sklepów SPAR w Polsce, których jest już obecnie ponad 250 oraz ciągłe dostosowywanie ich pod bieżące potrzeby konsumentów.

Nowa komunikacja jako pierwsza została wdrożona w testowanym w Krakowie przy ul. Stradomskiej koncepcie convenience i od tej chwili będzie wykorzystywana we wszystkich nowo otwieranych, a także odświeżanych sklepach sieci. Dodatkowo wszystkie sklepy sieci SPAR Polska zostaną zaopatrzone w materiały POS wspierające komunikację nowej strategii.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: SPAR

Nowa komunikacja marketingowa SPAR

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.