Sieć Green Caffè Nero wynajęła ponad 150 mkw. na parterze w nowej galerii na warszawskiej Białołęce. Otwarcie nowej kawiarni nastąpiło 14 września br. Colliers International, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości komercyjnych, wspierał najemcę w procesie pozyskania lokalizacji oraz podczas negocjacji.
Kawiarnia Green Caffè Nero będzie zlokalizowana w centralnym punkcie centrum handlowego, gdzie natężenie ruchu jest największe. Wśród elementów oryginalnego designu znajdą się ściana wyłożona blachą corten w rdzawym kolorze oraz dębowy bar współgrający ze zdobionymi lustrami. Prócz aromatycznej kawy, klienci będą mogli spróbować tu świeżego jedzenia przygotowywanego codziennie na miejscu z regionalnych produktów.
Colliers International nieprzerwanie współpracuje z marką Green Caffè Nero od 2012 r. W ciągu sześciu lat firma doradzała przy wynajmie połowy z 55 kawiarni sieci w Polsce, pomagając klientowi w realizacji celów biznesowych.
— Green Caffè Nero wyróżnia nie tylko smak kawy, ale również design tworzący domowy nastrój. Marka otwiera kawiarnie w ciekawych miejscach o bogatej historii oraz w najpopularniejszych lokalizacjach handlowych, stąd nie mogło jej zabraknąć również w ofercie nowej galerii na warszawskiej Białołęce, na którą złoży się ponad 200 lokali. Ogromnie nas cieszy zaufanie klienta i zadowolenie z naszych usług, które przekładają się na realizację nowych wspólnych projektów — mówi Małgorzata Kobziakowska, Associate Director, Dział Powierzchni Handlowych, Colliers International.
Kawiarnie Green Caffè Nero znajdują się przy głównych ulicach handlowych, w najlepszych centrach handlowych oraz w kompleksach biurowych w Warszawie oraz jej miastach satelickich. W 2016 roku sieć weszła na rynek krakowski, a w tym roku pierwsze dwa lokale Green Caffè Nero zostały otwarte we Wrocławiu.
— Chcemy być bliżej klientów, dlatego konsekwentnie zwiększamy skalę naszej działalności. Liczymy, że nasza nowa kawiarnia ucieszy miłośników kawy na Białołęce. Cieszymy się, że w dynamicznym rozwoju wspierają nas doradcy z Colliers International. Ich indywidualne podejście i profesjonalne doradztwo dają nam pewność, że kawiarnie Green Caffè Nero są zlokalizowane w najbardziej prestiżowych miejscach — mówi Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.
Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować.