Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii Mohito na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja Mohito to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu AW13 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I Like Photo. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów Elle, Harper’s Bazaar czy Cosmopolitan. Jego zdjęcia dla Mohito utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito – pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
Prezentacja kolejnych trendów obejmie swoim zasięgiem Internet, prasę i social media. Aby rozszerzyć zakres działań w tych ostatnich, z początkiem czerwca marka uruchomiła profil @mohitofashion w serwisie społecznościowym Instagram. Za pomocą tego kanału prezentuje zaplecze świata marki m.in. kulisy sesji zdjęciowych, pokazów mody oraz akcji specjalnych.
Jeszcze w tym roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki Mohito, dzięki któremu klientki będą mogły dokonywać zakupu naszych produktów bez konieczności wychodzenia z domu.
Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej mohito.pl, na której można zobaczyć film, zdjęcia kampanijne oraz packshoty z najnowszej kampanii marki.
Tagi: