Nowoczesna i odwołująca się do luksusowego krawiectwa - taka jest nowa kolekcja Solar. Kampania wizerunkowa uosabiająca ewolucję marki przygotowana została przez znaną polską fotografkę Lidię Popiel. Sesja zdjęciowa idealnie wpisuje się w klimat kolekcji, która charakteryzuje się nowatorskimi dla marki rozwiązaniami i innowacjami w projektowaniu.
Najnowsza kolekcja Solar na sezon jesień-zima 2013/14 sygnalizuje znaczące zmiany w wizerunku marki oraz sposobu jej komunikacji. Solar, poza innowacjami w zakresie projektowania, wprowadza także nowy, mocno odświeżony wizerunek, kładąc większy nacisk na dopasowanie do potrzeb najbardziej wymagających kobiet. Metamorfozę marki podkreślają zdjęcia z najnowszej sesji wizerunkowej, wykonane przez Lidię Popiel. Przed obiektywem znanej fotografki stanęła Lena Jasłowska z agencji Model Plus. Zdjęcia Popiel perfekcyjnie dopełniają styl kolekcji, akcentując zarówno innowacyjność, jak i ponadczasowy szyk marki Solar.
Lidia Popiel, modelka i fotografka, redaktorka naczelna e-magazynu fineLIFE.pl należy do grona najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Jej projekty artystyczne, jak również komercyjna działalność, znane są także poza granicami naszego kraju. Doceniana jest za wrażliwość, kreatywność, jak również niezwykłe wyczucie stylu i elegancji. Jej interpretacja najnowszej kolekcji Solar wydobyła na pierwszy plan nowy wizerunek marki, podkreślając jej nowoczesny i kobiecy charakter.
Sesję wizerunkową marki Solar będzie można zobaczyć w luksusowej prasie kobiecej - Harper’s Bazaar, Elle, Twoim Stylu, Instyle, Wysokich Obcasach czy Viva!Moda. Zdjęcia ukażą się także w dostępnym we wrześniu, w sklepach Solar magazynie.
Zmiany w komunikacji marki dotyczą również strony internetowej Solar. Nowy, uproszczony layout zapewni przejrzystość oraz bardziej intuicyjną nawigację strony. Wyraźny podział na e-commerce i treści wizerunkowe pozwoli na efektywne wyszukiwanie pożądanych informacji.
Tagi: