Sieć elektromarketów Avans rusza z zupełnie nową, szeroko zakrojoną kampanią reklamową pod hasłem
Tanie Branie tylko Avans. Kampania reklamowa ruszyła w mediach ogólnopolskich 29 listopada.
Tanie Branie sieci Avans będzie promowane z dużą intensywnością w telewizji i Internecie.
- Intensywnej kampanii telewizyjnej
towarzyszą działania w Internecie, ze szczególnym naciskiem na media
społecznościowe. Chcemy wciągnąć Klientów w Tanie Branie, dlatego
zachęcamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku, gdzie już na
początku grudnia za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji będzie
można zaprezentować swój autorski sposób na podryw. Najlepsze teksty
wybiorą sami użytkownicy, a my nagrodzimy ich autorów atrakcyjnymi
nagrodami – mówi Artur Herod, dyrektor marketingu marki Avans.
W spotach telewizyjnych zobaczyć można kilka niebanalnych, a jednocześnie
nieudolnych, sposobów na podryw uchwyconych w galerii, przed jednym ze
sklepów Avans.
- Kampania nawiązuje do niestandardowych
tekstów na podryw, a wniosek z nich płynący może być jeden – tanie
branie jest tylko w Avans. W naszych sklepach jest tak tanio, że to już
nie zakupy, a po prostu Tanie Branie – dodaje Artur Herod, dyrektor marketingu marki Avans.
Avans to ogólnopolska sieć ponad 250 elektromarketów i sklep internetowy
www.avans.pl. Od początku roku 2013 sieć realizuje plan dynamicznego
rozwoju w całej Polsce. W roku 2013 marka Avans została nagrodzona
Laurem Konsumenta – Grand Prix 2013. To prestiżowe wyróżnienie dla
marek, które zostały wytypowane i pozytywnie ocenione przez konsumentów w
trzech kolejnych edycjach plebiscytu.
Tagi: