Nowa kampania Galerii Malta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-25 | 18:31
„Chciałabym odnaleźć miejsce, w którym odpocznę, w którym ktoś zatroszczy się o mnie, zaspokoi moje potrzeby i sprawi mi radość” – to przesłanie stało się inspiracją dla nowej kampanii reklamowej poznańskiego centrum, należącego do Grupy Neinver: „Galeria Malta: Codziennie Ty”, która w pierwsze trzy tygodnie marca przyniosła centrum 2% wzrost odwiedzalności.
Kampania reklamowa Galerii Malta opiera się na stylowych, czarno-białych fotografiach przywołujących skojarzenia z sesjami modowymi dla prestiżowych pism lifestylowych. - Zależało nam, by te kreacje wywoływały cały wachlarz emocji: od zainteresowania przez podziw, aż do przeświadczenia, że Galeria jest miejscem, które może zaspokoić indywidualne potrzeby każdego z naszych klientów - wyjaśnia Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.
„Klasycznie z lekkim odcieniem awangardy”, „Komfortowo i bez zbędnych ceregieli”, „Swobodnie i z odrobiną nonszalancji” – to hasła, kierowane do osób w wieku 25 - 45 lat, singli lubiących zakupy i rodzin z dziećmi.
Wiosennej odsłonie kampanii „Codziennie Ty” towarzyszy cykl weekendowych eventów, podczas których eksperci z zakresu mody i stylu opowiadają o historii i zasadach noszenia poszczególnych elementów garderoby: sukienek, spodni, spódnic oraz butów.
Poznaniacy mieli już okazję uczestniczyć w „Weekendzie sukienek”, „Weekendzie spodni” oraz „Weekendzie Spódnic”. Ich gośćmi specjalnymi byli: Monika Jurczyk „Osa” – pierwsza polska personal shopperka, Krzysztof Łoszewski – autor modowych bestsellerów oraz Jessica Mercedes – znana blogerka modowa. Podsumowując te trzy tygodnie Galeria Malta odnotowała 2% wzrost odwiedzalności w porównaniu z reprezentatywnym okresem marca 2014 roku. Na ostatni weekend marca (28-29 marca) zaplanowano „Weekend butów” z dodatkowymi atrakcjami.
Warto podkreślić, że w czasie specjalnych weekendów klienci korzystają też z darmowych porad personal shopperek. - Zależy nam na tym, by panie czuły się w Galerii Malta wyjątkowo. Osobiste stylistki pomagają z mnogości ofert wybrać te elementy odzieży, które są modne, a jednocześnie tworzą idealny duet z osobowością klientki – zaznacza Tomasz Wojsz.
Dla wszystkich klientów Galerii Malta przygotowane zostały specjalne książeczki rabatowe, dostępne we wszystkie marcowe weekendy. Książeczki uprawniają nawet do 25 proc. rabatu na nowe kolekcje takich marek, jak: Monnari, Pepe Jeans, Lee Wrangler, Only, Carry, Mothercare, Tatuum, Kappahl, Pretty One, Vistula, Wojas, GoSport, Intershoe czy Deichmann.
Ponadto na każdy weekend Galeria Malta przygotowała warsztaty dla dzieci – „Mały Designer”, „Jeansowe miasto”, „Designer Girls” oraz „Kot w butach”.
Kreacje wiosennej kampanii reklamowej Galerii Malta są obecne na siatkach wielkoformatowych, bilboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu, w internecie i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.
Więcej szczegółów na temat kampanii „Galeria Malta: Codziennie Ty.” i wydarzeń towarzyszących można odnaleźć na stronie internetowej galerii oraz na profilu galerii na FB.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-07-03 do 2015-07-16

Nowa kampania Galerii Malta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.