„Chciałabym odnaleźć miejsce, w którym odpocznę, w którym ktoś zatroszczy się o mnie, zaspokoi moje potrzeby i sprawi mi radość” – to przesłanie stało się inspiracją dla nowej kampanii reklamowej poznańskiego centrum, należącego do Grupy Neinver: „Galeria Malta: Codziennie Ty”, która w pierwsze trzy tygodnie marca przyniosła centrum 2% wzrost odwiedzalności.
Kampania reklamowa Galerii Malta opiera się na stylowych, czarno-białych fotografiach przywołujących skojarzenia z sesjami modowymi dla prestiżowych pism lifestylowych. -
Zależało nam, by te kreacje wywoływały cały wachlarz emocji: od zainteresowania przez podziw, aż do przeświadczenia, że Galeria jest miejscem, które może zaspokoić indywidualne potrzeby każdego z naszych klientów - wyjaśnia Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.
„Klasycznie z lekkim odcieniem awangardy”, „Komfortowo i bez zbędnych ceregieli”, „Swobodnie i z odrobiną nonszalancji” – to hasła, kierowane do osób w wieku 25 - 45 lat, singli lubiących zakupy i rodzin z dziećmi.
Wiosennej odsłonie kampanii „Codziennie Ty” towarzyszy cykl weekendowych eventów, podczas których eksperci z zakresu mody i stylu opowiadają o historii i zasadach noszenia poszczególnych elementów garderoby: sukienek, spodni, spódnic oraz butów.
Poznaniacy mieli już okazję uczestniczyć w „Weekendzie sukienek”, „Weekendzie spodni” oraz „Weekendzie Spódnic”. Ich gośćmi specjalnymi byli: Monika Jurczyk „Osa” – pierwsza polska personal shopperka, Krzysztof Łoszewski – autor modowych bestsellerów oraz Jessica Mercedes – znana blogerka modowa. Podsumowując te trzy tygodnie Galeria Malta odnotowała 2% wzrost odwiedzalności w porównaniu z reprezentatywnym okresem marca 2014 roku. Na ostatni weekend marca (28-29 marca) zaplanowano „Weekend butów” z dodatkowymi atrakcjami.
Warto podkreślić, że w czasie specjalnych weekendów klienci korzystają też z darmowych porad personal shopperek. -
Zależy nam na tym, by panie czuły się w Galerii Malta wyjątkowo. Osobiste stylistki pomagają z mnogości ofert wybrać te elementy odzieży, które są modne, a jednocześnie tworzą idealny duet z osobowością klientki – zaznacza Tomasz Wojsz.
Dla wszystkich klientów Galerii Malta przygotowane zostały specjalne książeczki rabatowe, dostępne we wszystkie marcowe weekendy. Książeczki uprawniają nawet do 25 proc. rabatu na nowe kolekcje takich marek, jak: Monnari, Pepe Jeans, Lee Wrangler, Only, Carry, Mothercare, Tatuum, Kappahl, Pretty One, Vistula, Wojas, GoSport, Intershoe czy Deichmann.
Ponadto na każdy weekend Galeria Malta przygotowała warsztaty dla dzieci – „Mały Designer”, „Jeansowe miasto”, „Designer Girls” oraz „Kot w butach”.
Kreacje wiosennej kampanii reklamowej Galerii Malta są obecne na siatkach wielkoformatowych, bilboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu, w internecie i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.
Więcej szczegółów na temat kampanii „Galeria Malta: Codziennie Ty.” i wydarzeń towarzyszących można odnaleźć na stronie internetowej galerii oraz na profilu galerii na FB.
Tagi: