Nowa kampania Aldo

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-23 | 09:01
22 lipca marka Aldo ujawniła szczegóły swojej najnowszej globalnej kampanii marketingowej pod hasłem Give Me Aldo. W kampanii wezmą udział światowej klasy gwiazdy modelingu, a sama stanowić będzie odsłonę nowej tożsamości wizualnej marki. Podstawowym celem i założeniem tej skoncentrowanej przede wszystkim na produktach kampanii jest naprowadzenie klientów na to, co najmodniejsze i najlepsze dla nich w nadchodzącym sezonie.
Nowa kampania Aldo odsłania śmielsze niż kiedykolwiek dotychczas oblicze marki, a to za sprawą prowokacyjnego wizerunku wykreowanego z udziałem fotografa Terry’ego Richardsona oraz zachwycającej ekipy modelek i modeli, w której znaleźli się Ming Xi, Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Anais Pouliot, Jessica Stam, Florian Van Bael oraz Mathias Lauridsen.

- W tym sezonie stawiamy na to, co podstawowe i minimalistyczne. Chcieliśmy, aby nasze produkty mówiły same za siebie, tak więc to one znalazły się na pierwszym planie tej kampanii. Czyste, białe tła, stylizacje utrzymane w odcieniach czerni, modelki i modele zdający unosić się w powietrzu oraz piękny produkt dumnie wybijający się na pierwszy plan – takie było nasze założenie. Ten bezpardonowy minimalizm niesie ze sobą szczery, prosty przekaz stawiający na zabawę i pewność siebie. Nasza najnowsza kolekcja jest bardzo zróżnicowana, co odzwierciedla ta kampania. Niezależnie od tego, jaki jest twój ukochany styl – metal, punk, glam – Give Me Aldo z pewnością do ciebie przemówi- wyjaśnia Douglas Bensadoun, dyrektor kreatywny i zastępca prezesa działu marketingu Aldo.

Premierze nowej kolekcji towarzyszy zintegrowana, taktyczna kampania marketingowa realizowana za pomocą mediów drukowanych, internetowych, społecznościowych i outdooru. Give Me Aldo, czyli Daj Mi Aldo, to zarazem żądanie, pragnienie i okrzyk domagający się niewymuszonego stylu dostępnego dla każdego. Wstań i powiedz to z dumą: Give Me Aldo.

Założona w roku 1972 Grupa Aldo jest wiodącym międzynarodowym przedstawicielem branży handlu detalicznego obuwiem i akcesoriami, dysponującym ponad 1 600 sklepów w 80 krajach świata.


Zobacz sklepy Aldo w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Aldo
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-09-07 do 2013-09-07

Zobacz także

Nowa kampania Aldo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.