Koszyki zaoferują ok. 8 tys. mkw. powierzchni handlowej oraz ok. 11 tys. mkw. biur. Plany inwestora zakładają, że nowa Hala Koszyki będzie przestrzenią dla nowoczesnego mieszkańca Warszawy, miejscem spotkań i zakupów, ale równocześnie kontaktu z wyjątkową architekturą i sztuką. Różne funkcje Hali dopełnią się wzajemnie, podążą za nowymi trendami nieoczywistych połączeń i zdrowego stylu życia. Znajdą się tu delikatesy, sklepy, restauracje, kawiarnie, winiarnie czy herbaciarnie oraz szeroko pojęta oferta związana ze sztuką kulinarną – jedzeniem bazującym na najlepszych produktach, które będzie można posmakować na miejscu lub kupić na wynos. Elementem wyróżniającym to miejsce będą również wysmakowane lokale z wyposażeniem wnętrz, nowoczesnym designem, galerie sztuki, sklepy dla hobbystów, miłośników podróży i dobrych książek. Wszystko to znajdzie się w miejscu, które dzięki swojej historii, oryginalnemu podejściu do jego zagospodarowania i unikalnym rozwiązaniom ma szansę trafić do czołówki ulubionych i niebanalnych warszawskich obiektów.
–
Dziś mieszkaniec Warszawy bywa tam, gdzie jest modnie i prawdziwie zarazem, gdzie da się pogodzić sferę duchową z cielesną w coraz bardziej skondensowany, a jednocześnie oryginalny sposób – mówi Dorota Wysokińska-Kuzdra, senior partner Griffin Group –
Liczą się dla niego oryginalne, prawdziwe smaki, klimat miejsca, które tętni rytmem miejskiego życia. Taka właśnie będzie nowa Hala Koszyki: pozostanie obiektem handlowym, a jednocześnie wyjdzie naprzeciw potrzebom ludzi świadomych, poszukujących, nieobojętnych i otwartych na to, co nowe - dodaje.
Tagi: