Coraz liczniejszą grupę klientów w galeriach handlowych stanowią tzw. konsumenci digitalni. To klienci, którzy nie rozstają się ze swoimi smartfonami podczas zakupów - między innymi sprawdzają w nich na bieżąco dostępność produktów, porównują opinie, ceny, przygotowują listy zakupów.
Może warto byłoby się zastanowić jak nawiązać z nimi kontakt? Jak odpowiednio przygotować ofertę, która sprosta ich oczekiwaniom? A przede wszystkim jak nie pozostać w tyle w świetle zachowań zakupowych tej nowej grupy konsumentów?
Odpowiedzią jest Linkyfi – nowoczesne narzędzie marketingowe - stworzone z myślą o galeriach handlowych i skierowane właśnie do konsumenta digitalnego. Linkyfi, wykorzystując mechanizm warunkowego dostępu do Internetu bezprzewodowego, pozwala na:
- zaawansowane zarządzanie siecią WiFi,
- nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem indywidualnym,
- tworzenie profilu osobowego pojedynczego klienta,
- dokładne poznanie jego potrzeb,
- wnikliwą analizę zachowań konsumenckich,
- przygotowanie spersonalizowanej oferty promocyjnej,
- nawigowanie klienta po obiekcie.
Jak działa Linkyfi?
W celu skorzystania z darmowego dostępu do sieci bezprzewodowej i przeglądania Internetu, klient, zachęcony możliwością otrzymania dodatkowego rabatu czy zniżki, loguje się do platformy Linkyfi. Logowanie odbywa się poprzez podanie numeru telefonu, adresu e-mail, poprzez konta społecznościowe typu Facebook czy wypełnienie krótkiej ankiety. Zastosowana w Linkyfi technologia pozwala na dokładną analizę wszystkich uzyskanych o kliencie informacji, na podstawie których w łatwy sposób można przygotować i wysłać do niego spersonalizowane kampanie marketingowe. Dzięki temu otrzyma ofertę w pełni dopasowaną do jego potrzeb - zarówno pod względem trafności jak i formy komunikatu, co może istotnie zwiększyć szansę na zakupienie przez niego danego produktu czy skorzystanie z zaproponowanej usługi.
Główne funkcjonalności platformy Linkyfi i ich korzyści:
-
ankiety, statystyki, raporty umożliwiające zbieranie wiarygodnych informacji o konsumencie digitalnym, które pozwalają na odpowiednie dopasowanie oferty do jego potrzeb,
-
akcje promocyjne skierowane do każdego pojedynczego klienta, co pozwoli na nawiązanie z nim bezpośredniego kontaktu,
-
NOWOŚĆ!
wirtualne pieczątki, czyli nowoczesna odsłona kart lojalnościowych w formie mobilnej, zwiększające atrakcyjność marki,
-
spersonalizowane kampanie marketingowe, proste w przygotowaniu i dopasowane do profilu klienta, zwiększające skuteczność działań marketingowych,
-
reklamy mobilne dające możliwość promocji galerii handlowej i jej partnerów, zwiększające ich rozpoznawalność,
-
NOWOŚĆ!
indoor location funkcjonalność obrazująca sposób i kierunek przemieszczania się klienta co pomaga w optymalizacji zagospodarowania powierzchni reklamowej i sprzedażowej oraz zwiększeniu efektywności pracowników,
-
Event-based
Advertising, opcja platformy umożliwiająca wysyłanie do klienta wiadomości mobilnych ze spersonalizowaną ofertą promocyjną, gdy przebywa on w zasięgu WiFi, co może znacząco przyśpieszyć jego decyzję o zakupie.
Platforma Linkyfi powstała w celu lepszego poznania konsumenta digitalnego, zacieśnienia z nim relacji oraz odpowiedzenia na jego potrzeby w najbardziej odpowiadającej mu formie i czasie, wtedy gdy tradycyjne metody w pełni się nie sprawdzają. Jednak przede wszystkim zastosowanie narzędzia jakim jest Linkyfi pozwoli galeriom handlowym na minimalizację straty z tytułu nieodpowiedniej komunikacji z nową grupą odwiedzających ich klientów. Co istotne, aby móc skorzystać ze wszystkich możliwości jakie daje platforma Linkyfi wystarczy jedynie zaoferować swoim klientom dostęp do bezprzewodowego Internetu.
Więcej informacji o platformie Linkyfi na stronie www.linkyfi.com.
Kontakt: linkyfi@linkyfi.com
* Pomysłodawcą platformy Linkyfi jest firma AVSystem, która od lat znana jest na rynku międzynarodowym ze swoich rozwiązań IT.
www.avsystem.com
Tagi: