Nowa grupa konsumentów w galeriach handlowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-04-07 | 08:30
Coraz liczniejszą grupę klientów w galeriach handlowych stanowią tzw. konsumenci digitalni. To klienci, którzy nie rozstają się ze swoimi smartfonami podczas zakupów - między innymi sprawdzają w nich na bieżąco dostępność produktów, porównują opinie, ceny, przygotowują listy zakupów.
Może warto byłoby się zastanowić jak nawiązać z nimi kontakt? Jak odpowiednio przygotować ofertę, która sprosta ich oczekiwaniom? A przede wszystkim jak nie pozostać w tyle w świetle zachowań zakupowych tej nowej grupy konsumentów?
 
Odpowiedzią jest Linkyfi – nowoczesne narzędzie marketingowe - stworzone z myślą o galeriach handlowych i skierowane właśnie do konsumenta digitalnego. Linkyfi, wykorzystując mechanizm warunkowego dostępu do Internetu bezprzewodowego, pozwala na:

  • zaawansowane zarządzanie siecią WiFi,
  • nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem indywidualnym,

  • tworzenie profilu osobowego pojedynczego klienta,

  • dokładne poznanie jego potrzeb,

  • wnikliwą analizę zachowań konsumenckich,
  • przygotowanie spersonalizowanej oferty promocyjnej,

  • nawigowanie klienta po obiekcie.

Jak działa Linkyfi?
W celu skorzystania z darmowego dostępu do sieci bezprzewodowej i przeglądania Internetu, klient, zachęcony możliwością otrzymania dodatkowego rabatu czy zniżki, loguje się do platformy Linkyfi. Logowanie odbywa się poprzez podanie numeru telefonu, adresu e-mail, poprzez konta społecznościowe typu Facebook czy wypełnienie krótkiej ankiety. Zastosowana w Linkyfi technologia pozwala na dokładną analizę wszystkich uzyskanych o kliencie informacji, na podstawie których w łatwy sposób można przygotować i wysłać do niego spersonalizowane kampanie marketingowe. Dzięki temu otrzyma ofertę w pełni dopasowaną do jego potrzeb - zarówno pod względem trafności jak i formy komunikatu, co może istotnie zwiększyć szansę na zakupienie przez niego danego produktu czy skorzystanie z zaproponowanej usługi.

Główne funkcjonalności platformy Linkyfi i ich korzyści:
  • ankiety, statystyki, raporty umożliwiające zbieranie wiarygodnych informacji o konsumencie digitalnym, które pozwalają na odpowiednie dopasowanie oferty do jego potrzeb,
  • akcje promocyjne skierowane do każdego pojedynczego klienta, co pozwoli na nawiązanie z nim bezpośredniego kontaktu,
  • NOWOŚĆ! wirtualne pieczątki, czyli nowoczesna odsłona kart lojalnościowych w formie mobilnej, zwiększające atrakcyjność marki, 
  • spersonalizowane kampanie marketingowe, proste w przygotowaniu i dopasowane do profilu klienta, zwiększające skuteczność działań marketingowych, 
  • reklamy mobilne dające możliwość promocji galerii handlowej i jej partnerów, zwiększające ich rozpoznawalność, 
  • NOWOŚĆ! indoor location funkcjonalność obrazująca sposób i kierunek przemieszczania się klienta co pomaga w optymalizacji zagospodarowania powierzchni reklamowej i sprzedażowej oraz zwiększeniu efektywności pracowników,
  • Event-based Advertising, opcja platformy umożliwiająca wysyłanie do klienta wiadomości mobilnych ze spersonalizowaną ofertą promocyjną, gdy przebywa on w zasięgu WiFi, co może znacząco przyśpieszyć jego decyzję o zakupie.

Platforma Linkyfi powstała w celu lepszego poznania konsumenta digitalnego, zacieśnienia z nim relacji oraz  odpowiedzenia na jego potrzeby w najbardziej odpowiadającej mu formie i czasie, wtedy gdy tradycyjne metody w pełni się nie sprawdzają. Jednak przede wszystkim zastosowanie narzędzia jakim jest Linkyfi pozwoli galeriom handlowym na minimalizację straty z tytułu nieodpowiedniej komunikacji z nową grupą odwiedzających ich klientów. Co istotne, aby móc skorzystać ze wszystkich możliwości jakie daje platforma Linkyfi wystarczy jedynie zaoferować swoim klientom dostęp do bezprzewodowego Internetu.

Więcej informacji o platformie Linkyfi na stronie www.linkyfi.com.  
Kontakt: linkyfi@linkyfi.com

* Pomysłodawcą platformy Linkyfi jest firma AVSystem, która od lat  znana jest na rynku międzynarodowym ze swoich rozwiązań IT.  www.avsystem.com

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-07-25 do 2015-07-25

Nowa grupa konsumentów w galeriach handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.