Początek 2024 roku był dla NoVa Parku bardzo dobry. Odwiedzalność w pierwszym kwartale wzrosła o 3% w stosunku do tego samego okresu w 2023 roku i aż o 18% w porównaniu do tego samego okresu w 2022. Wzrósł także wskaźnik obrotów, o 11%, oraz średnia wartość koszyka zakupowego, która od stycznia do marca była wyższa od ubiegłorocznej o 8%.
W pierwszym kwartale tego roku pojawili się w NoVa Parku także nowi najemcy. W połowie lutego otwarty został salon Rituals. Natomiast niecałe 2 tygodnie później - salon Pako Lorente, wzbogacający ofertę modową galerii o szeroki wybór doskonałej jakości odzieży męskiej. Nastąpiło również ponowne otwarcie sklepu Deichmann, który w marcu pojawił się w odświeżonej aranżacji. Owocem wcześniejszych negocjacji było również otwarcie jeszcze jednego nowego najemcy - salonu z modą damską de luxe by o la la, które miało miejsce na początku kwietnia. Pierwsze miesiące roku obfitowały także w przedłużenia dotychczasowych umów. Na dalsze rozwijanie swojej działalności w NoVa Parku zdecydowały się marki TUI, Sunloox, Reporter Young, Deichmann, KFC, NYHD, Optyk Paweł Kaźmierczak, Office Shoes oraz Wojas.
Chcemy patrzeć całościowo i zarządzać obiektem odpowiedzialnie, ograniczając wpływ na środowisko i działając na rzecz społeczeństwa. Włączyliśmy politykę ESG w nasze działania operacyjne i konsekwentnie je realizujemy. Aktywnie działamy na rzecz ochrony środowiska i wypracowania metod racjonalnych oszczędności, których zastosowanie nie wpłynie na komfort pracowników i klientów. Planujemy dalszą optymalizację budynku pod względem zmniejszenia zużycia energii elektrycznej oraz wody. Od 11 lat nasz obiekt poddaje się ocenie zgodności z kryteriami BREEAM In-Use i za każdym razem pozytywnie przechodzi proces certyfikacji. System BREEAM jest wiodącą na świecie metodą oceny zrównoważonego rozwoju w obszarze planowania projektów, infrastruktury i budynków.
W NoVa Parku nie zapomniano również o stworzeniu ciekawej oferty eventowej i zaangażowaniu w lokalne sprawy społeczne. W styczniu centrum zorganizowało po raz drugi akcję „Wiosłuj dla WOŚP”, wspierającą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Galeria przygotowała także ciekawe zajęcia dla najmłodszych na czas ferii szkolnych, a wśród rozrywek znalazła się jazda na symulatorach narciarstwa, kreatywne warsztaty oraz gra w minigolfa.
Klientów zainteresowała również akcja pro-sale, w trakcie której rozdawane były koce, szklanki termiczne oraz świece zapachowe marki Homla. Zgodnie ze swoją misją edukacyjną w zakresie ekologii i ochrony środowiska NoVa Park zaangażował się również w lokalną akcję „Drzewko za surowce wtórne”. W ramach wydarzenia można było odebrać sadzonki drzew i krzewów w zamian za przyniesione elektrośmieci. Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się wydarzenia pełne kreatywnej zabawy, takie jak warsztaty z okazji Dnia Babci i Dziadka oraz marcowy event wielkanocny.
– Nieszablonowe wydarzenia przyciągają do nas mnóstwo klientów, a dzięki zaangażowaniu naszych najemców są jeszcze bardziej urozmaicone. Udana współpraca z najemcami daje nam jeszcze większe możliwości
– mówi Anna Szcześniak, Senior Marketing Specialist CH NoVa Park.
Centrum nie zwalnia tempa i planuje jeszcze więcej ciekawych wydarzeń, adresowanych do rodzin z dziećmi. W planach są także akcje pro sprzedażowe oraz wydarzenia CSR-owe, które umacniają relacje z lokalnymi mieszkańcami i budują wokół galerii wspierającą się społeczność. Owocna współpraca z naszymi najemcami przyniesie kolejne przedłużenia dotychczasowych umów, ale także nowe otwarcia najemców, którzy widzą w NoVa Parku potencjał do realizowania swoich celów biznesowych.