Notino – największa internetowa perfumeria w Europie Środkowo-Wschodniej otworzyła swój pierwszy stacjonarny lokal w galerii handlowej w Polsce. Klienci Posnanii mogą wybierać spośród ponad 55 000 produktów najbardziej renomowanych producentów kosmetyków na świecie.
– Bardzo się cieszę, że do grona najemców Posnanii dołączył kolejny międzynarodowy brand. To pierwszy koncept tej marki w centrum handlowym. Zgodnie z naszym mottem „iconic places” staramy się tworzyć i realizować innowacyjne przedsięwzięcia, do których zapraszamy najlepszych partnerów
– mówi Marzena Hengenius, Associate Director Apsys Polska
Notino to lider rynku kosmetycznego. Produkty marki można kupić w osiemnastu krajach, m.in.: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii czy Francji. W swojej ofercie posiada bogaty wybór oryginalnych perfum, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji ciała, a także akcesoria i sprzęt do stylizacji włosów.
– Jestem dumny, że Notino obdarzyło nas swoim zaufaniem. Oferta marki doskonale wpisuje się w nasz unikalny tenant-mix. Jestem przekonany, że obecność Notino umocni Posnanię na pozycji lidera w kategorii produktów dla zdrowia i urody
- mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.
Lokal znajduje się w Rotundzie Posnanii, na poziomie +1.