Grupa Kapitałowa Gino Rossi zanotowała w lutym 2015 roku sprzedaż w wysokości 18,2 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 12,1 mln zł. Z kolei sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, ukształtowała się na poziomie 6,1 mln zł, wobec 5,5 mln zł sprzedaży w lutym 2014 roku. W sumie wyniki sprzedażowe całej Grupy w lutym polepszyły się w stosunku do analogicznego miesiąca 2014 r. o 4%.
W porównaniu do lutego 2014 r., Gino Rossi utrzymało sprzedaż na poziomie 12,1 mln zł, a Simple zanotowało wzrost obrotów o 11%. Na wyniki spółki Gino Rossi wpłynęła sprzedaż detaliczna, która w raportowanym okresie zmniejszyła się o 8% w stosunku do analogicznego miesiąca sprzed roku.
Narastająco od stycznia do lutego 2015 roku, sprzedaż w Grupie Gino Rossi (bez przychodów ze sprzedaży komponentów) wyniosła 38,4 mln zł i była o 10% wyższa w ujęciu rok do roku.
Tagi: