Niestandardowa kampania Nike Air Max Classics

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-03-15 | 16:31
Nike Air Max 1, 90, 95 oraz 97 należą do najbardziej rozpoznawalnych butów stworzonych przez koncern z Oregonu. Dziś prawdziwym wyzwaniem jest nie spotkać ich w centrach zatłoczonych miast – to podstawowy element miejskiego stylu oraz oczko w głowie wielu miłośników biegania. Obok historii Air Max nie można przejść obojętnie także w centralnych punktach Warszawy m.in. w tunelach pod Rotundą. Niestandardowa kampania Nike Air Max – Air Reinvented wykorzystująca m.in. przejścia podziemne realizowana jest przez dom mediowy Mindshare Polska.
Historia kultowych Air Maxów przedstawiona została na ścianach i wbudowanych w nie witrynach w tunelach przejść podziemnych pod Rondem Dmowskiego. Dzięki zastosowanej technologii Flashpoints, fani klasycznych biegówek mogą poznać 26-letnią historię jednych z najpopularniejszych butów sportowych świata, a także zobaczyć swoje ulubione modele w nowej odsłonie – Engineered Mesh Pack.
– Komunikacja nowej odsłony Air Maxów to kolejny przykład innowacyjnego wykorzystania niestandardowych nośników, takich jak przejścia w tunelach podziemnych czy stacje metra, które zdominowaliśmy przy okazji EURO 2012. Rozwiązania wykorzystane przez Nike Poland przykuwają uwagę i umożliwiają poznanie produktu, dzięki ekspozycji najnowszych modeli bezpośrednio w przestrzeni miejskiej – powiedział Krzysztof Chlebiński, Manager, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.
 
Poza przejściami podziemnymi, kampania wykorzystuje także siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centrum Warszawy – tuż obok Warsaw Sneaker Store, w którym dostępna jest największa kolekcja butów Nike NSW. Działania OOH wspierane są kampanią online realizowaną na serwisach wertykalnych skierowanych do młodej grupy docelowej oraz kreacjami reklamowymi w prasie lifestylowej.
Za opracowanie strategii działań mediowych, planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zaprojektował i realizuje zespół Client Leadership w składzie Krzysztof Chlebiński, Manager, Maciej Małecki, Manager oraz Anna Bieńkowska, Director. Branding przejść podziemnych zrealizowany został we współpracy z CAM Media. Technologię podświetlanych paneli dostarczył Flashpoints. Za przygotowanie witryn produktowych odpowiadało G&G Studio.
Kampania reklamowa wystartowała 1 marca i będzie realizowana do 31 marca br.
Zobacz sklepy Nike w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Niestandardowa kampania Nike Air Max Classics

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.