Firma Tesco zdecydowała się na optymalizację zagospodarowania wybranych nieruchomości na terenie całej Polski i sprzedaż nadwyżek gruntów. Inwestorzy będą mieli możliwość zakupu 35 nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę komercyjną, zlokalizowanych w większości przypadków przy istniejących sklepach sieci.
Całkowita powierzchnia gruntów stanowiących przedmiot sprzedaży wynosi ponad 30 ha. Większość nieruchomości stanowią tereny niezabudowane sąsiadujące z obiektami Tesco.
- Przedmiotem sprzedaży są w większości grunty, które firma zabezpieczyła w swoim portfelu. Obecnie firma postanowiła je sprzedać, by uatrakcyjnić ofertę komercyjną lokalizacji. Tesco to bardzo dobrze rozpoznawalna marka w naszym kraju, a obiekty tej firmy generują stały ruch klientów – mówi Marek Noetzel, partner, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
Tagi: