New Look rozpoczyna współpracę z British Fashion Council

2017-08-28 | 16:00

New Look rozpoczyna współpracę z British Fashion Council (BFC), mającą swoją oficjalną inaugurację podczas wrześniowego London Fashion Week (LFW). Ta kooperacja nie tylko wzmocni wizerunek New Look jako marki fashion, ale też pokaże jej nowe podejście, promujące wyrażanie siebie, indywidualność oraz podkreślanie osobowości poprzez styl.

W ramach współpracy, oprócz zaplanowanych wydarzeń, New Look wprowadzi na rynek kolekcję specjalną „The Style”, zawierającą 20 modeli odzieży damskiej, obuwia oraz akcesoriów, przygotowanych specjalnie przez projektantów marki. Produkty będą dostępne w sklepach na całym świecie już na początku września, wraz ze startem jesiennej kampanii New Look, której przewodzić będzie hasło Fashion Just Got Serious.

Przez cały tydzień marka zapewni swoim klientom wgląd w to, co dzieje się za kulisami Londyńskiego Tygodnia Mody, a w trakcie weekendu organizowane będą eventy we flagowym sklepie na Oxford Street. By przenieść ducha LFW także poza Londyn, w kolejnych tygodniach wydarzenia odbędą się również w Manchesterze i Bristolu.

W New Look chcemy zapewnić wszystkim dostęp do najgorętszych trendów, dlatego cieszymy się z inauguracji tak prestiżowego partnerstwa z brytyjską Fashion Council oraz London Fashion Week. Już od września to wyjątkowe wydarzenie modowe będzie doskonałą platformą do przedstawienia inspiracji naszym Klientom na całym świecie oraz pokazania kim jesteśmy jako marka. Dzięki tej współpracy jeszcze lepiej przekażemy nasze idee promowania osobowości, indywidualności oraz własnej ekspresji. Kapsułowa kolekcja London Fashion Week „The Style” będzie mocnym wprowadzeniem Klientów w nowy sezon. Nie możemy się doczekać, aby ją zaprezentować

- mówi Anders Kristiansen, New Look CEO.

- Nasza współpraca z marką New Look sprawi, że Tydzień Mody w Londynie będzie dostępny dla światowej widowni, dzięki czemu wpiszemy się w długoterminową strategię British Fashion Council. Podobnie jak New Look wspieramy ideę umocnienia pozycji kobiet,  dlatego  mamy nadzieję, że przez to wydarzenie zaangażujemy w modę także młodsze pokolenie - twierdzi Caroline Rush, CBE British Fashion Council.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: New Look

New Look rozpoczyna współpracę z British Fashion Council

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.