Netto zapowiadało otwarcie 30. nowych sklepów w tym roku i wykonało swój plan. 15 rok działalności w Polsce sieć zakończy na liczbie 212 żółto-czarnych marketów. Netto najdynamiczniej rozwija się w południowej Polsce, ale nie zaniedbuje także innych regionów kraju: swój stan posiadania powiększyło w tym roku na Pomorzu w Wielkopolsce, a już 9 grudnia otworzy podwoje market w Nowym Mieście Lubawskim, pięknej, 12-tysięcznej miejscowości, położonej nad Drwęcą w woj. warmińsko-mazurskim.
Sieć zaprasza mieszkańców na tradycyjny otwarciowy piknik - klienci mogą przychodzić już o 7.30 i częstować się darmową kawą, herbatą, kiełbaską i kaszanką z grilla. Pierwszych dwieście osób dostanie w prezencie świeże pieczywo z piekarni PPU Nort. Co dwie godziny będą rozdawane prezenty od partnerów handlowych Netto, firm Emix, Starco, Drobimex, Bastek.
Najnowszy sklep Netto został wybudowany od podstaw na własnej działce przy ul. 3. Maja 32. Powierzchnia sprzedaży wynosi 660 m kw. Przy sklepie jest parking na 30 miejsc. Klientów będzie obsługiwać 12-osobowa załoga, a godziny otwarcia sklepu to: od poniedziałku do soboty 7- 21, w niedziele 8 -20. Od dnia otwarcia za zakupy, nawet za 1 złotówkę, można zapłacić kartą.
Klienci mogą też przynieść reklamówki innych sieci handlowych – zostaną wymienione bezpłatnie na nową, wytrzymałą torbę Netto.
Tagi: