Znana sieć supermarketów Netto została partnerem telewizyjnego programu MasterChef Junior. Sieć zaopatruje młodych mistrzów kuchni w produkty spożywcze. Jest to kolejna edycja programu i tym samym kolejna współpraca z marką Netto.
Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Największa firma handlowa w Danii ma w sumie blisko 1400 różnych sklepów, w tym m.in. również: Salling, Fotex czy Bilka.
Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 r. przy ul. Emilii Gierczak w Szczecinie. Firma ma obecnie ok. 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Koncept Netto Polska to 3 główne idee: lokalności, zaangażowania i lojalności. Zakłada bycie blisko swoich klientów, dlatego sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych.
Asortyment zakłada ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji i Niemczech.