Od 5 do 8 sierpnia Szczecin po raz kolejny stanie się żeglarską stolicą Europy. The Tall Ships Races to doroczne regaty wielkich żaglowców. Wyjątkowe święto wspiera w tym roku sieć sklepów Netto, która została głównym sponsorem portowym wydarzenia.
Netto, jako główny sponsor portowy, przygotowało wiele atrakcji, między innymi: Netto TV, czyli relacje z wydarzeń na żywo, emitowane w specjalnej strefie dla gości. Na dużym ekranie będą oni mogli śledzić to, co dzieje się podczas The Tall Ships Races na rozległych terenach nad Odrą. Z kolei w strefie dziecięcej każdy z małych gości, dzięki specjalnym okularom VR, wyruszy w wirtualną podróż.
Netto otworzy także sklep sezonowy, w którym będzie można zaopatrzyć się w wodę, napoje, przekąski, kanapki, owoce czy też produkty z kategorii zdrowej żywności. Poszukujący spokoju i wytchnienia znajdą go w strefie relaksu Netto - plaża z leżakami zapewni chwilę odpoczynku od zgiełku imprez. Wydarzenie promowane jest na Facebooku, Instagramie, portalach internetowych, prasie lokalnej i ogólnopolskiej, ulotkach, plakatach, bilbordach, materiałach marketingowych we wszystkich sklepach Netto oraz we wszystkich rozgłośniach radiowych.
Szczecin jest miastem wyjątkowym dla Netto – to właśnie tutaj 22 lata temu został otwarty pierwszy sklep w żółto-czarnych barwach, do dzisiaj w podszczecińskim Motańcu mieści się centrala firmy, a sieć sklepów obecna jest także w trzech innych krajach bałtyckich: macierzystej Danii, Niemczech oraz Szwecji.