Stokrotka postanowiła zachęcić swoich Klientów do zwrócenia uwagi na temat zagrożonych gatunków zwierząt. Do współpracy przy swojej nowej kampanii lojalnościowej sieć zaprosiła znaną z telewizji Nelę Małą Reporterkę. Ta niezwykła dziewczynka podróżuje po egzotycznych krajach, a swoje doświadczenia relacjonuje w reportażach i książkach skierowanych do najmłodszych.
W ramach nowej kampanii, którą Stokrotka rozpoczyna już 24 sierpnia, Klienci mają możliwość, przy okazji swoich codziennych zakupów, zbierania naklejek do specjalnie stworzonego wspólnie z Nelą albumu o zagrożonych gatunkach zwierząt. Dodatkowo biorąc udział w akcji Klienci mogą dokonać zakupu maskotek z postaciami zagrożonych gatunków w promocyjnej cenie. Album pełni dużą rolę edukacyjną dla najmłodszych, ponieważ przedstawia temat ochrony zagrożonych gatunków. Jego zawartość została zrecenzowana pod kątem merytorycznym przez specjalistów zoologów.
Dodatkowym elementem kampanii jest Aplikacja Mobilna „Stokrotka Zagrożone Gatunki Zwierząt” (dostępna dla urządzeń z systemem Android i iOS), dzięki której zdobyte naklejki można zbierać w wirtualnym albumie. Niektóre z naklejek umożliwiają obejrzenie wybranych zwierząt w 3D w rozszerzonej rzeczywistości.
Stokrotka zaangażowała się w ochronę zagrożonych gatunków m.in. zaadoptowała Niedźwiedzia Brunatnego (gatunek zagrożony wyginięciem) w ZOO w Zamościu.
Dodatkowo w ramach akcji zorganizowane zostanie spotkanie z Nelą Małą Reporterką – 9 września 2017 w Lublinie - na którym Dziewczynka opowie o swoich podróżach i zagrożonych gatunkach zwierząt.
Akcja potrwa do 31.10.2017 i będzie szeroko komunikowana w telewizji, radiu ogólnopolskim, materiałach outdoor i sklepach sieci Stokrotka.