Już w marcu 2018 r. na rynku pojawi się 7. edycja Shopping Mall Marketing. To 200 stron informacji o działaniach marketingowych centrów i sieci handlowych, opinie i komentarze kluczowych ekspertów rynku a także zestawienie najciekawszych eventów 2017 roku. Sponsorem Shopping Mall Marketing 2018 została firma NEINVER.
NEINVER jest jedną z czołowych firm na europejskim rynku nieruchomości, wyspecjalizowaną w zarządzaniu pełnym cyklem życia projektów: budowa, najem, finansowanie i zarządzanie szerokim wachlarzem produktów, zwłaszcza w sektorze handlowym i logistycznym. NEINVER działa obecnie w ośmiu krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Holandii i Czechach, zarządzając 21 obiektami o łącznej powierzchni handlowej 539 000 m². Od ponad 20 lat, strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych, funkcjonujących pod markami The Style Outlets i FACTORY. W Polsce NEINVER zarządza obecnie siecią centrów outlet FACTORY (Warszawa Ursus, Warszawa Annopol, Kraków, Poznań), parkami handlowymi Futura (Kraków i Wrocław) oraz Galerią Malta w Poznaniu.
Shopping Mall Marketing 2018 to już 7. edycja projektu o tematyce marketingowej, skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najważniejszych centrów i sieci handlowych w Polsce. To 200 stron wiedzy eksperckiej o marketingu centrów i sieci handlowych. Jest to też największy tego typu branżowy projekt wydawniczy powstający przy udziale i zaangażowaniu osób odpowiedzialnych za komunikację z klientami po stronie współpracujących z nami galerii handlowych i najemców sieciowych.