Firma CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zajmujący się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży, rozwija swoją sieć sprzedaży. Zarządzając obecnie 114 salonami agencyjnymi oraz 72 placówkami własnymi, planuje do końca 2013 r. dynamiczną ekspansję zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.
W ostatnich dwóch miesiącach, w czerwcu oraz w lipcu, nowe sklepy Coccodrillo zostały otwarte w Kościerzynie, Elblągu, Gryfinie, 19 czerwca w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu oraz 6 lipca w łódzkiej Manufakturze. Kolejne będą uruchomione w drugiej połowie roku.
-
Do końca roku planujemy otworzyć łącznie, w tym salony agencyjne oraz własne, około 15 salonów - mówi Monika Wiśniowska z firmy CDRL SA.
Coccodrillo rozwija swoją sieć także na rynkach zagranicznych, koncentrując się podczas ekspansji na franczyzie. Aktualnie działa w Czechach, Austrii, Estonii, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, na Słowacji, Węgrzech, Litwie oraz Łotwie, posiadając poza Polską w sumie 127 sklepów franczyzowych, w tym 77 kornerów. Największą liczbą placówek, bo aż 31 sklepami franczyzowymi firma operuje w Rumunii, która okazała się najbardziej rentownym i perspektywicznym miejscem inwestycji.
Do końca 2013 r. otwarte zostaną kolejne sklepy na rynkach zagranicznych. Na przełomie sierpnia i września klienci mogą spodziewać się nowych punktów w Chorwacji, w Czechach dodatkowe sklepy otwarte zostaną na przełomie października i listopada, a w Rumunii pod koniec roku.
Tagi: