Ryłko posiada aktualnie 84 sklepy firmowe oraz ok. 11 partnerskich. Firma wycofuje się ze współpracy franczyzowej, w związku z tym wszystkie salony, które powstaną w 2014 r. będą własnymi punktami sprzedaży obuwniczej sieci. Wśród nich znajdą się lokalizacje m.in. w Galerii Amber w Kaliszu czy też w Felicity Lublin.
W najbliższym czasie nowy salon Ryłko rozpocznie działalność także w Starym Browarze. Poznaniacy będą mieli możliwość zapoznać się z ofertą marki już w lutym.
Oprócz intensywnych planów rozwoju sieci, Ryłko sukcesywnie wprowadza do swoich punktów sprzedaży nowy koncept aranżacji wnętrz. Poprzez zastosowanie elementów drewnianych oraz odcieni szarości, marka planuje ocieplić wizerunek sklepów, stwarzając jeszcze bardziej komfortową atmosferę zakupów. Do końca I kwartału remodelingowi ma zostać poddanych 9 salonów.
Tagi: