Młoda i bardzo utalentowana projektantka zaprezentuje swoje kolekcje w MODO Domy Mody w butiku dla twórców pop up story. To prawdziwa okazja dla miłośników jej pomysłów.
Gosia Strojek to nowe nazwisko wśród twórców prezentujących swe kolekcje w pop up story, ale znane nazwisko w branży modowej. To młoda, niesamowicie zdolna projektantka, z olbrzymim wyczuciem smaku. Każdy jej projekt posiada swój własny, indywidualny charakter, powstaje z połączenia pasji oraz głębokiego zaangażowania oraz na podstawie wnikliwej obserwacji potrzeb i charakteru klienta. Umiejętnie łączy funkcjonalności z ekstrawagancją. Bawi się formą, podkreśla naturalne piękno i przekuwa je w silną kobiecość. Z kolei tworząc dla mężczyzn dostosowuje konwencję do charakteru. Łączy nonszalancki luz z klasyczną elegancją, miksuje zdecydowaną męskość z delikatnym, chłopięcym urokiem. Jej kolekcje są dostępne w dwóch liniach: GS, linia ubrań ekskluzywnych oraz STR By Strojek z ubraniami streetowymi.
Pop up story, gdzie zabłysną kolekcje Gosi Strojek, stworzono w strefie ART Fashion z myślą właśnie o młodych projektantach, którzy w biznesie stawiają pierwsze kroki. Na ponad 400 m kw. będą mieli możliwość zaprezentowania swoich kolekcji. MODO Domy Mody doskonale znają wartość pracy przy projektowaniu, ile wysiłku trzeba włożyć, by wypracować swój własny styl i markę i jak trudno połączyć to z sukcesem biznesowym. Młodym twórcom MODO proponuje również wspólny marketing, udział w prestiżowych pokazach mody oraz możliwość organizowania indywidualnych spotkań z klientami. Dzięki temu projektanci zweryfikują swoje pomysły z potrzebami rynku, promując przy tym własną markę.
Tuż obok pop up story w strefie Art Fashion znajdą się butiki czołowych polskich projektantów, w tym m.in. Teresa Rosati, Natasha Pavluchenko czy Łukasz Jemioł.
MODO Domy Mody to nowy koncept na rynku mody, powstający w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej, w którym 90% powierzchni przeznaczona jest na butiki modowe. Jego przestrzeń podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te mają stanowić jedną całość, przenikając się wzajemnie.
MODO Domy Mody powstają przy ulicy Łopuszańskiej 22. To unikatowy w skali kraju i tej części Europy koncept sprzedaży butikowej. Zajmie 28 tys. m kw, z czego 16 tys. m kw. to powierzchnia najmu. Znajdzie w nim miejsce 350 butików, które dzięki unikalnemu konceptowi sprzedażowemu, niebanalnej, nowoczesnej architekturze oraz prestiżowemu otoczeniu będą miały niespotykane dotąd warunki rozwoju.
Otwarcie centrum planowane jest na jesień 2015 r. Obecnie zakończono już wszelkie prace konstrukcyjne, a hale obudowane są już w ponad 80%. Wykonano również kompletne pokrycie dachu wraz ze świetlikami oraz zakończono prace wentylacyjne.
Generalnym wykonawcą MODO jest firma BUDNER SA, która realizuje zadanie wg projektu Pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens Sp. z o.o., za komercjalizację odpowiada inwestor wraz z DTZ Polska, a całość inwestycji finansuje Alior Bank S.A.