W sklepie na ponad 2500 mkw. powiększona została oferta dziecięca i męska. Wszystko w nowej aranżacji. Powiększeniu sklepu towarzyszyło ciekawe przedsięwzięcie – schody ruchome, które połączyły nowy poziom H&M z aktualnymi przetransportowano kilka tygodni temu do budynku dźwigiem przez okno.
Ze względu na nawyki zakupowe klientów wielopoziomowe sklepy to w Polsce rzadkość (klienci wola robić zakupy na 1, 2 poziomach). Decyzja o powiększeniu H&M w Starym Browarze (to „flagowy” sklep marki w Poznaniu) o czwartą kondygnację podkreśla znaczenie sklepu w Starym Browarze dla giganta branży odzieżowej, jakim bez wątpienia jest H&M.
Każde z pięter sklepu jest dedykowane poszczególnym działom:
- nowy poziom +2 - dział dziecięcy;
- poziom +1 – młodzieżowy, bielizna;
- parter - pozostał damski, obejmuje również akcesoria;
- poziom -1 - dział męski.
Tagi: