Eurobank rozpoczął kampanię promującą kredyt konsolidacyjny pod hasłem
połącz mądrze swoje kredyty. Częścią kampanii jest spot reklamowy z Piotrem Adamczykiem w roli profesora językoznawstwa, wyjaśniającego zawiłości poprawnego stosowania liczby mnogiej kredytu.
Akcja emitowanego od 13 stycznia spotu reklamowego toczy się w gabinecie profesorskim. Urzędujący w nim językoznawca (w tej roli Piotr Adamczyk), amator muzyki klasycznej, rozpoczyna wykład z deklinacji o liczbie mnogiej kredytu.
-
Konsolidacja kredytów to rozwiązanie dla osób posiadających kilka różnych produktów kredytowych. Mechanizm pozwala na połączenie ich w jeden kredyt z jedną niższą ratą. Dzięki temu klienci, zamiast kilku rat o różnym terminie płatności i wysokości, spłacają jedną ratę w jednym banku – podkreśla Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu eurobanku, odpowiadający m.in. za marketing i produkty bankowe.
Kampania reklamowa potrwa do końca lutego. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).
Tagi: