Pomimo, iż do końca trwania okresu wynajmu pozostał jeszcze rok, blisko 80 proc. najemców pozostanie w rozbudowywanym Gemini Park Bielsko-Biała na kolejne lata. Potencjał większego obiektu dostrzegły już znane i popularne marki tj. C&A, CCC, Martes Sport, Carry, Mohito, House, Reserved, Big Star, Rossmann, Diverse, Ecco, Triumph, samoobsługowa restauracja RonDel, pizzeria DeGusto oraz Apteka Ziko. Obecnie przedłużone zostały już umowy na ok. 85 proc. wynajętej dotychczas powierzchni.
–
W Polsce całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej jest bardzo wysoka, wynosi obecnie 11 400 000 mkw. GLA, a do końca roku liczba ta ma powiększyć się o kolejne 300 000 mkw. Pomimo dużej konkurencji na rynku, dla najemców liczą się przede wszystkim sprawdzone projekty,z ugruntowaną pozycją na rynku. Dowodem na to jest bardzo duża ilość najemców Gemini Park Bielsko-Biała, którzy przez ostatnie lata funkcjonowali w naszym obiekcie i w obliczu kończących się umów najmu nie tylko zdecydowali się na ich przedłużenie, ale także na powiększenie swoich dotychczasowych lokali – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Na wysoką liczbę najemców przedłużających umowy w Gemini Park Bielsko-Biała, wpływa stale zwiększający się potencjał rozbudowywanego obecnie obiektu.
–
Realizowana przez nas strategia zakłada ciągłe zwiększanie wartości inwestycji, co doceniają także współpracujący z nami najemcy. Oprócz trwającej rozbudowy, wdrożyliśmy już szereg udogodnień dla klientów tj. nowoczesny system parkingowy informujący o liczbie dostępnych miejsc, pokój dla matki z dzieckiem, czy udogodnienia dla niepełnosprawnych. Już niebawem otwarte zostaną także specjalne toalety dla najmłodszych. Organizowane przez nas akcje marketingowe także zostały docenione,o czym świadczy zdobycie głównej nagrody w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2013 za najlepszą kampanię PR centrum handlowego. Cieszymy się, że realizowane przez nas działania spotykają się z uznaniem najemców, którzy chętnie nawiązują z nami dalszą współpracę – dodaje K. Brączek.
Obecnie Gemini Park Bielsko-Biała to ponad 80 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych usytuowanych na 27,5 tys. mkw. Po rozbudowie obiekt będzie dysponował jedną z największych powierzchni w regionie – ponad 40 tys. mkw. GLA, a grono najemców powiększy się o kolejne 60 lokali. Nowa powierzchnia handlowa będzie stanowiła całość z dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na poszerzenie oferty z branż AGD, RTV i multimedia oraz dopełnienie oferty fashion. Znacznie poszerzona zostanie również oferta gastronomiczna i usługowa.
Tagi: