Nagrodzono kampanię „Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała”

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-18 | 17:59
W trakcie finału konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych, który odbył się 17 października 2013 r., poznaliśmy laureatów PRCH Retail Awards 2013. Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała otrzymało główną nagrodę w kategorii: Kampania Public Relations 2013 za kampanię „Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała”. Wyróżniona została także kampania „Gemini TV” organizowana przez Gemini Park Tarnów.
Podczas uroczystego finału prestiżowego konkursu, Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców 4. edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Organizowana przez Gemini Park Bielsko-Biała kampania „Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała” została uznana za najlepszą Kampanię Public Relations 2013.
„Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała” to kampania PR’owa, w której udział bierze najpopularniejszy w regionie klub piłkarski T.S. Podbeskidzie. 14 sierpnia 2012 r. w Gemini Park Bielsko-Biała odbyła się prezentacja drużyny, której towarzyszył szereg atrakcji: największe panoramiczne zdjęcie bielszczan wykonane z lotu ptaka, widowiskowe wypuszczenie 1000 balonów mających przynieść szczęście drużynie, pokaz mody z udziałem piłkarzy, prezentacje filmowe, konferencja prasowa, a także spotkanie kibiców z piłkarzami i władzami klubu. To spektakularne, a jednocześnie niskobudżetowe wydarzenie, przyciągnęło do centrum ok. 2000 osób. Współpraca Gemini Park Bielsko-Biała z T.S. Podbeskidzie kontynuowana jest do dziś w postaci prezentacji drużyny, eventów dla dzieci z udziałem piłkarzy, a także akcji o charakterze społecznym, jak np. zbiórki krwi.
– Bardzo się cieszymy, że organizowana przez nas kampania została nagrodzona w prestiżowym konkursie PRCH, w którym co roku rywalizują najlepsze galerie handlowe w Polsce. Nagroda główna jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem i jednocześnie motywuje nas do dalszej pracy – mówi Anna Dworak, dyrektor ds. marketing i PR Gemini Park Bielsko-Biała. – Jednym z naszych priorytetów jest wspieranie akcji społecznych i lokalnych organizacji, w tym także sportowych. Chcemy być kojarzeni nie tylko z miejscem idealnych zakupów, ale także zaangażowanym w tematy bliskie lokalnej społeczności, dlatego przygotowujemy się już do organizacji kolejnych akcji społecznych i eventów związanych z promocją idei „Jesteśmy stąd!”  –  dodaje A. Dworak.
W kategorii Kampania Public Relations Roku 2013 wyróżniona została także kampania „Gemini TV” organizowana przez Gemini Park Tarnów.
„Gemini TV” to intrygująca i nowoczesna kampania wizerunkowo – PR’owa Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. Jest to cykliczny, multimedialny program poświęcony działalności centrum, w którym klienci mogą znaleźć relacje z wydarzeń, czy rozmowy z zaproszonymi gośćmi. Poszczególne odcinki pokazują Centrum od kulis, tak aby klienci zobaczyli, że jest ono przyjaznym miejscem do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Do współpracy zaproszono także Najemców, którzy w programie mają możliwość zaprezentowania swoich towarów i aktualnych akcji promocyjnych.   „Gemini TV” emitowane jest na kanale YouTube, na stronie internetowej Gemini Park Tarnów, fanpage’u, jak i w lokalnych telewizjach internetowych i kanale Amazing.
– Wyróżnienie otrzymane przez jury tak prestiżowego konkursu jest dla nas niezwykle ważne, zwłaszcza, że już po raz drugi z rzędu jesteśmy docenieni przez kapitułę programu PRCH Retail Awards. Każda z tych nagród jest dla nas potwierdzeniem słuszności organizowanych przez nas kampanii – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.
To kolejne wyróżnienie tarnowskiego Centrum w tym branżowym konkursie. Podczas zeszłorocznego finału konkursu PRCH, Gemini Park Tarnów otrzymało główną nagrodę w kategorii: Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku 2012 za akcję "Zamieszkaj w Gemini Park Tarnów".
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Nagrodzono kampanię „Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.