Podczas uroczystego finału prestiżowego konkursu, Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców 4. edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Organizowana przez Gemini Park Bielsko-Biała kampania „Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała” została uznana za najlepszą Kampanię Public Relations 2013.
„Idzie, idzie Podbeskidzie… z Gemini Park Bielsko-Biała” to kampania PR’owa, w której udział bierze najpopularniejszy w regionie klub piłkarski T.S. Podbeskidzie. 14 sierpnia 2012 r. w Gemini Park Bielsko-Biała odbyła się prezentacja drużyny, której towarzyszył szereg atrakcji: największe panoramiczne zdjęcie bielszczan wykonane z lotu ptaka, widowiskowe wypuszczenie 1000 balonów mających przynieść szczęście drużynie, pokaz mody z udziałem piłkarzy, prezentacje filmowe, konferencja prasowa, a także spotkanie kibiców z piłkarzami i władzami klubu. To spektakularne, a jednocześnie niskobudżetowe wydarzenie, przyciągnęło do centrum ok. 2000 osób. Współpraca Gemini Park Bielsko-Biała z T.S. Podbeskidzie kontynuowana jest do dziś w postaci prezentacji drużyny, eventów dla dzieci z udziałem piłkarzy, a także akcji o charakterze społecznym, jak np. zbiórki krwi.
–
Bardzo się cieszymy, że organizowana przez nas kampania została nagrodzona w prestiżowym konkursie PRCH, w którym co roku rywalizują najlepsze galerie handlowe w Polsce. Nagroda główna jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem i jednocześnie motywuje nas do dalszej pracy – mówi Anna Dworak, dyrektor ds. marketing i PR Gemini Park Bielsko-Biała. –
Jednym z naszych priorytetów jest wspieranie akcji społecznych i lokalnych organizacji, w tym także sportowych. Chcemy być kojarzeni nie tylko z miejscem idealnych zakupów, ale także zaangażowanym w tematy bliskie lokalnej społeczności, dlatego przygotowujemy się już do organizacji kolejnych akcji społecznych i eventów związanych z promocją idei „Jesteśmy stąd!” – dodaje A. Dworak.
W kategorii Kampania Public Relations Roku 2013 wyróżniona została także kampania „Gemini TV” organizowana przez Gemini Park Tarnów.
„Gemini TV” to intrygująca i nowoczesna kampania wizerunkowo – PR’owa Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. Jest to cykliczny, multimedialny program poświęcony działalności centrum, w którym klienci mogą znaleźć relacje z wydarzeń, czy rozmowy z zaproszonymi gośćmi. Poszczególne odcinki pokazują Centrum od kulis, tak aby klienci zobaczyli, że jest ono przyjaznym miejscem do spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Do współpracy zaproszono także Najemców, którzy w programie mają możliwość zaprezentowania swoich towarów i aktualnych akcji promocyjnych. „Gemini TV” emitowane jest na kanale YouTube, na stronie internetowej Gemini Park Tarnów, fanpage’u, jak i w lokalnych telewizjach internetowych i kanale Amazing.
–
Wyróżnienie otrzymane przez jury tak prestiżowego konkursu jest dla nas niezwykle ważne, zwłaszcza, że już po raz drugi z rzędu jesteśmy docenieni przez kapitułę programu PRCH Retail Awards. Każda z tych nagród jest dla nas potwierdzeniem słuszności organizowanych przez nas kampanii – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.
To kolejne wyróżnienie tarnowskiego Centrum w tym branżowym konkursie. Podczas zeszłorocznego finału konkursu PRCH, Gemini Park Tarnów otrzymało główną nagrodę w kategorii: Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku 2012 za akcję "Zamieszkaj w Gemini Park Tarnów".
Tagi: