Pod koniec stycznia jedna z sieci sklepów należących do grupy Redan
zdobyła nagrodę w ramach VII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi.
Na tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” zasłużyła marka Top Secret,
specjalizująca się w sprzedaży damskiej, męskiej i dziecięcej odzieży.
Nagroda przyznawana jest firmom, które uzyskały najwyższe oceny w
opiniach klientów i ich rekomendację. Nagrodzona firma jest liderem
jakości obsługi w porównaniu z innymi konkurencyjnymi markami na rynku.
Sklepy Top Secret znalazły się wśród placówek o najwyższych standardach
obsługi, które mogą stanowić wzór dla innych przedsiębiorstw.
Finał VII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi odbył się 31
stycznia na uroczystej gali Business Centre Club w Warszawie. Statuetkę w
imieniu wszystkich nagrodzonych pracowników Top Secret odebrała
dyrektor działu operacyjnego Agnieszka Paryżak.
Tagi: