Przez ostatnie 4 sezony brand współpracował z polską top modelką Julią Banaś. W tym sezonie marka do współpracy zaprosiła ukraińską ikonę stylu, top modelkę, blogerkę i buntowniczkę Nadiię Shapoval. Ukraińska modelka prezentuje kolekcję polskiej marki w niespotykanej dotychczas odsłonie.
Nadiia to modowa fabryka pomysłów – modelka i artystka, producent sesji zdjęciowych. Współpracuje z ukraińskimi projektantami mody i współtworzy pokazy mody. Pełna sprzeczności i kontrastów.
Jednak ostatnio modelkę można coraz częściej spotkać po drugiej stronie obiektywu. Nadiia obecnie skupia się na stylizacjach sesji modowych dla takich magazynów, jak Vouge czy Harper's Bazaar. Studiuje Fashion Business and Luxury Brand Management w Mediolanie i prowadzi bloga. Dla marki Femestage Eva Minge modelka zgodziła się ponownie stanąć przed obiektywem i współtworzyć unikalny klimat najnowszej sesji wizerunkowej wiosna - lato 2017. Ekskluzywny apartamentowiec w centrum Kijowa i szare postkomunistyczne blokowiska za oknem nadały zdjęciom ciekawego kontrastu i stały się intrygującym tłem najnowszej kampanii polskiej marki.
Chcieliśmy uzyskać nieprzekolorowany obraz, nieidealny, szorstki i buntowniczy jednocześnie. Nadiia okazała się być wymarzoną modelką do tej sesji, potrzebowaliśmy „osobowości”, a nie jedynie celebrytki
– mówi Ewa Plewińska – Cięszka, odpowiedzialna za komunikację marki Femestage Eva Minge.