W miarę pojawiania się nowych platform cyfrowych i innowacji w sektorze handlu, zauważyć można wyraźną ewolucję relacji pomiędzy konsumentami a detalistami, wpływającą na światowy krajobraz dzisiejszego handlu detalicznego. Obserwowane w tym zakresie zjawiska oraz widoczna rewolucja konsumenckich zachowań stają się tematem przewodnim nadchodzącej konferencji Retail Summit 2020. Magazyn Shopping Mall Expert objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.
Retail Summit to coroczne spotkanie lokalnych i globalnych specjalistów w obszarze handlu detalicznego, mające na celu zaprezentowanie inspirujących marek i poznanie najnowszych rynkowych trendów. W tym roku odbędzie się w dniach 10-11 marca 2020 roku w Dubaju. Podczas szczytu poruszone zostaną tematy dostosowywaania obecnych modeli biznesowych do oczekiwań konsumentów z jednoczesnym zastosowaniem nowych, angażujących technologii.
Niezdolność do zaangażowania dzisiejszego hiper-konsumenta oznacza, że znaczenie Twojego biznesu maleje. Żyjemy w czasach, w których podejście firmy do technologii i sposobu, w jaki produkty są wprowadzane na rynek cyfrowy, ma bezpośredni wpływ na sprzedaż
- mówi Gary Thatcher, CEO i współzałożyciel The Retail Summit.
Retail Summit 2020 we współpracy z Dubajską Izbą Handlowo-Przemysłową i Meydan One, poprowadzi dialog dla lokalnych i regionalnych branż handlu detalicznego i położy nacisk na działania, które napędzają wzrost w obecnym środowisku handlu detalicznego. Retail Summit 2020 rzuci również światło na niektóre z najszybciej rozwijających się sektorów handlu detalicznego - począwszy od firm dopiero rozpoczynających działalność w istniejącym lub zupełnie nowym obszarze, a skończywszy na organizacjach zapewniających szerokie i prawdziwie zróżnicowane doświadczenia dla klientów.
H.E. Hamad Buamim, Prezes i Dyrektor Generalny Dubajskiej Izby Handlowo-Przemysłowej, powiedział:
Konferencja Retail Summit 2020 odbywa się w czasie wielkich przemian w handlu detalicznym, gdzie kluczowi gracze z branży wykorzystują zaawansowane technologie, poprawiające wrażenia klientów
W konferencji Retail Summit 2020 udział wezmą czołowi przedstawiciele, rozpoznawalnych międzynarodowych brandów, w tym Hannah Mercer, wiceprezes ds. handlu detalicznego i operacji franczyzowych (adidas); Fernando Machado, Global CMO (Burger King); Kristina Blahnik, dyrektor generalny (Manolo Blahnik) czy Sandra Campos, dyrektor generalny, (Diane von Furstenberg), a także wielu innych.
Rejestracja jest już dostępna pod adresem www.theretailsummit.com. Więcej informacji nt. wydarzenia udzielają:
Inauguracyjna edycja The Retail Summit odbyła się w ciągu dwóch dni w lutym 2019 roku i wzięło w niej udział ponad 900 specjalistów handlu detalicznego. W programie udział wzięło ponad 80 prelegentów z całego świata, między innymi Richard Branson, założyciel, Virgin Group oraz Jo Malone, założyciel Jo Loves, którzy podzielili się swoimi doświdczeniami. W 2020 roku The Retail Summit powraca do Dubajskiej Atlantydy - The Palm, z nową delegacją liderów handlu detalicznego i przedsiębiorców dzielących się inspirującymi historiami. Wydarzenie to zgromadzi kolejnych doświadczonych detalistów i niezależne, stające się coraz bardziej popularne marki.