22 lutego rozpoczęła się kolejna akcja pro-sprzedażowa Centrum Ursynów w formie loterii samochodowej. Kampania w mediach, która towarzyszy promocji odbywa się pod hasłem „Citroen pod nosem. Cała reszta od nas” i wykorzystuje zabawnego mrówkojada tamandułę.
Wykorzystanie postaci zwierząt w kampaniach jest odważnym i bardzo charakterystycznym elementem komunikacji reklamowej Centrum Handlowego Ursynów. Jest to również sposób na wyróżnienie się w natłoku sztampowych kampanii. W roku 2012, działania reklamowo - promocyjne centrum zostały dostrzeżone również przez specjalistów z branży centrów handlowych, gdzie Centrum Ursynów zdobyło główną nagrodę w konkursie marketingowym organizowanym przez PRCH za kampanię pro-sprzedażową o przewrotnej nazwie „Zbieraj magnesy, znaczki są nudne”.
Losowanie nagród odbędzie się 24 marca o godzinie 16:00 na parkingu przed Centrum Handlowym Ursynów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Centrum Ursynów
Zobacz sklepy w Centrum Ursynów
Tagi: