Wraz z nieustannym wzrostem popularności social media w Polsce, Mood Polska rozpoczęła komunikację z klientami wykorzystując serwis Facebook. Na profilu lidera marketingu sensorycznego i Experience Design, internauci mogą dowiedzieć się wielu merytorycznych informacji oraz ciekawostek związanych z marketingiem empirycznym i projektowaniem architektury pozytywnych doświadczeń.
-
Nasze działania na tym polu trwają dość krótko, niemniej jednak mamy nadzieję, że już niedługo będą odczuwalne ich efekty. Dialog, który staramy się prowadzić z naszymi fanami, pozwali nam na jeszcze lepsze poznawanie opinii Internautów w kwestiach sensoryki i Experience Design. Tak innowacyjna firma jak Mood, musi istnieć w świadomości użytkowników mediów społecznościowych – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager w Mood Polska.
Osoby odwiedzające profil, mogą nie tylko śledzić najciekawsze trendy branżowe ale także uczestniczyć w merytorycznych dyskusjach na tematy związane z marketingiem sensorycznym i Expirience Design. Ideą profilu jest edukacja ludzi pasjonujących się marketingiem empirycznym oraz dążenie do tego, aby strona społecznościowa stała się rzetelnym źródłem informacji marketingowych, chętnie odwiedzanym przez internautów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Mood Poland
Tagi: