Zarząd Monnari poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w maju 2017 roku wyniosły ok. 19,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2016 roku (16,1 mln zł) o 20,50%.
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2017 roku wyniosła ok. 91,7 mln zł. Przychody te były wyższe o 8,39% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (84,6 mln zł).
Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, stylowej odzieży dla kobiet aktywnych i nowoczesnych, a zarazem pragnących podkreślać swoją kobiecość. Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowane poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Różnorodne linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię.