CCC, zgodnie z przyjętą strategią GO.22, intensyfikuje działania marketingowe i rozpoczyna kolejną (po esize.me i Fashion Trends in CCC) kampanię reklamową w nowym sezonie wiosna/lato 2020. Kampania promuje jedną z głównych marek własnych CCC – Lasocki i toczy się pod hasłem „Moje odkrycie”. Ambasadorką marki została ikona stylu Małgorzata Kożuchowska.
Kampania reklamowa marki Lasocki rusza 6 marca. Materiały eksponują główne atrybuty brandu, jakimi są: jakość, komfort, różnorodność i styl, a także zgodność z aktualnymi trendami mody. Najnowszą wiosenno-letnią kolekcję prezentuje ambasadorka marki Małgorzata Kożuchowska.
W komunikacji wykorzystane zostało po raz pierwszy nowe, odświeżone logo oraz nowy claim reklamowy: „Lasocki. Moje odkrycie”.
Kampania realizowana będzie w marcu i kwietniu w głównych kanałach TV jako kampania spotowa i sponsoringowa, a także w prasie kobiecej oraz w internecie jako kampania display i video. Dodatkowo wspierana będzie komunikacją w salonach CCC w formie plakatów oraz komunikacji digital signage na ekranach LED. Planowane są również intensywne działania w social mediach.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wewnętrznie dział marketingu CCC.
Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Martyna Iwańska.