W gronie tegorocznych finalistów, wśród których jest również Dom Mody Klif, znalazły się centra i sieci handlowe, które wyróżniają się wysoką jakością oraz realizują najskuteczniejsze kampanie marketingowe w Polsce. Niezależne Jury oceniło zgłoszone projekty pod kątem jakości, innowacyjności i efektywności.
Dom Mody Klif, jedno z najbardziej lubianych centrów handlowych w Warszawie, otrzymał wyróżnienie za marketingową Kampanię „Modomorfoza”, imponujący projekt komunikacji modernizacji fasady oraz wnętrza centrum. Założeniem strategii marketingowej była skuteczna komunikacja wprowadzonych zmian: od remontu, nazwy, identyfikacji wizualnej, współpracy ze znanymi fotografami, ilustratorami, dziennikarzami; nowych najemców, a także zwiększenie atrakcyjności samej galerii, podkreślenie jej wyjątkowości i wyróżnienie na tle rosnącej konkurencji. Do realizacji projektu wykorzystano najnowocześniejsze narzędzia marketingowe i unikalne rozwiązania, które zyskały uznanie jury.
-
Cieszymy się, że Jury Konkursu doceniło nasze pomysły i nowatorskie rozwiązania. Kampania „Modomorfoza” zainicjowała szereg zmian, których pozytywne skutki odczuwamy do tej pory. Dom Mody Klif to wyjątkowe miejsce, które doceniają nie tylko Klienci, ale również najemcy. Tylko w tym roku poszerzyliśmy swoją ofertę o kilkanaście nowych salonów, w tym np. Tous, YES Prestige (drugi taki projekt w Polsce), COS (pierwszy salon w galerii w Warszawie), Tommy Hilfiger czy Napapirji. A to nie koniec zmian, już w grudniu otwieramy pierwszy w Warszawie salon H&M z konceptem Home, a na początku przyszłego roku pojawią się takie marki jak: Frankie Morello, Gaultier 2, SeebyChloe czy MM6 - podkreśliła Agnieszka Borkowska, Asset Manager, AEW Europe.
Tagi: