Pop up story to butik w MODO stworzony specjalnie dla młodych projektantów w strefie Art Fashion. Na ponad 400 m kw. powierzchni twórcy będą mieli możliwość zaistnieć ze swoimi kolekcjami. Wśród projektantów, którzy już zdecydowali się tam zaprezentować swoje kolekcje są m. in. finaliści projektu Runway: Jacob i Liliana Prym, Pola Rudnicki, Mariusz Brzeziński, Edyta Pietrzyk. Teraz do tego grona dołączyli kolejni.
Aga Guz to laureatka Elle Style Awards 2006, w kategorii najlepszy polski projektant. Nominując do nagrody redakcja Elle napisała „dla niej awangarda to rzeczy do noszenia nie na wybiegu, ale na ulicy". Pierwsze kolekcje prezentowała na lubelskich Prowokacjach. Jest laureatką konkursów dla młodych projektantów: Oskary Mody 2003, Srebrna Pętelka 2004 – nagroda Poznańskiego Tygodnia Mody na Międzynarodowych Targach Poznańskich... Projektuje dwie kolekcje do noszenia w roku w wolnym czasie i dla przyjemności. Bo moda to jej prawdziwa pasja. Jak sama twierdzi, inspiruje mnie „dzisiaj", potrzeba wymyślenie czegoś co mogłabym nosić na co dzień i czuć się w tym dobrze. Kolekcje są wykorzystywanych w sesjach zdjęciowych w znanych tytułach prasy kobiecej: InStyle, Elle, Twój Styl, Glamour, Uroda, Cosmopolitan, Butique, Film, Zwierciadło, Viva, Gala, Wysokie Obcasy. Projekty można zobaczyć także w teledyskach Patrycji Markowskieij „Świat się pomylił”, „Gdy zgasną światła” i Natalii Kukulskiej „Sexi Flexi”.
Marka KOD (biżuteria) również dołączyła do teamu pop up story w MODO Domy Mody. KOD to nic innego jak współczesna interpretacja ponadczasowej klasyki – łączy w sobie klasyczną formę z nowoczesnym charakterem wykonania. To kwintesencja elegancji, wyrafinowania, wewnętrznej siły i piękna. KOD to także wynik świeżego spojrzenia na minione style, epoki i kierunki projektowe. Klasyczne, ponadczasowe wzory powstały na bazie współczesnych materiałów oraz nowatorskiej techniki. Biżuteria marki KOD skierowana jest do kobiet o silnej osobowości, które pragną się wyróżniać i obcować z pięknymi przedmiotami, chcą żyć pełnią życia i zgodnie ze swoimi indywidualnymi potrzebami, dążą do samorealizacji.
LC LUCJA to łódzka marka odzieżowa, która również znajdzie się w MODO. To różnorodność fasonów, pomieszanie stylów oraz kombinacja gorących, pełnych mocy kolorów. Kolekcje tej marki balansują między dwoma światami – mody wysokiej i stylu ulicy. Projektując swoją linię ubrań LC LUCJA podąża za głosem intuicji, niezawodnie podpowiadającym jej, czego pragną kobiety. Swoją linię ubrań projektantki dedykują wymagającym fankom mody ceniącym sobie projekty, które łączą w sobie nonszalancję z elegancją.
90% powierzchni centrum przeznaczona jest na butiki modowe. Tę przestrzeń podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te mają stanowić jedną całość, przenikając się wzajemnie.
Tagi: