Zarówno MODO Domy Mody jak i HUSH Warsaw łączą modę i biznes. MODO Domy Mody budując miejsce dedykowane markom modowym, przybliżając jakościową modę projektancką szerszej publiczności przez cały rok, natomiast HUSH Warsaw organizując od dwóch lat dwa razy w roku najważniejsze w kraju targi mody autorskiej. Wspólną pasją jest moda, zaś wspólną misją obu konceptów jest skrócenie dystansu między projektantem a finalnym odbiorcą mody.
MODO Domy Mody doskonale znają wartość pracy przy projektowaniu, ile wysiłku trzeba włożyć, by wypracować swój własny styl i markę i jak trudno połączyć to z sukcesem biznesowym. Dlatego młodym twórcom MODO proponuje wspólny butik o powierzchni 400 m kw., marketing, udział w prestiżowych pokazach mody oraz możliwość organizowania indywidualnych spotkań z klientami. Dzięki temu projektanci zweryfikują swoje pomysły z potrzebami rynku, promując przy tym własną markę. Z kolei projektanci, którzy mają już regularne kolekcje w sprzedaży mogą skorzystać z opcji posiadania własnego butiku na bardzo korzystnych warunkach. Po szczegóły zapraszamy na stoisko MODO podczas VI edycji Summer Crush Hush Warsaw (nawa obok głównego sponsora wydarzenia: Martini).
Podczas pięciu edycji HUSH Warsaw w targach wzięło udział około 300 marek i ponad 100 tys. gości, w tym 6 delegacji zagranicznych instytucji branżowych zainteresowanych polskim rynkiem mody. HUSH Warsaw wspiera projektantów mody w budowaniu strategii biznesowych oraz rekomenduje marki do udziału w targach, misjach i pokazach mody za granicą. Od dwóch lat przyznaje znak jakości HUSH Selected konsekwentnie i kompleksowo rozwijającym się markom odzieżowym, który jest także rodzajem rekomendacji udzielanej kupującym przez branżowe autorytety. Taka forma wsparcia i promocji profesjonalnie działających marek ma na celu podnoszenie jakości polskiego rynku mody i podejmowanych na nim działań. Działalność HUSH Warsaw została wyróżniona nagrodą „DOSKONAŁOŚĆ MODY 2013" magazynu Twój Styl w kategorii „Wydarzenie Roku – Targi Mody”.
Tagi: