Rozpoczęty w czerwcu remont wnętrza centrum dobiegł końca, tworząc w efekcie nowoczesną, jasną i przestronną przestrzeń handlową, dostosowaną do rosnących potrzeb szczecińskich klientów. Świeżo wyremontowane wnętrze centrum zyskało jaśniejszy, lżejszy charakter. Nowa biała posadzka imituje pokład statku, a większe okna zapewniają lepszy dostęp naturalnego światła, co pasuje do nowoczesnego wystroju i instalacji.
W nadchodzących tygodniach elewacja centrum przejdzie metamorfozę, zyskując kolory, nowe logo i nowy rodzinny wizerunek odpowiadający hasłu Steru: „Żyj kolorowo!”. Kolorowe paski to element wizerunku Steru, szczególnie ważny dla kampanii reklamowej w roku 2014. Mają za zadanie zachęcić klientów do wejścia w świat Steru, gdzie najważniejszymi wartościami są rodzina, bezpieczeństwo, komfort i dobra zabawa. Motyw pojawiający się na fasadzie powtórzy się również we wnętrzu i będzie symbolem różnorodności Steru oraz jego dostosowania do potrzeb szerokiego przekroju społeczeństwa.
Mieszczące się w Szczecinie centrum handlowe Ster zajmuje 34 000 mkw. powierzchni, a jego właścicielem jest Polish Retail Fund należący do spółki Valad Europe. Lokale w centrum zajmują między innymi: Euro RTV AGD, Rossmann, Sephora, New Yorker, Smyk, Empik i CCC.
Piotr Ziarkowski, Head of Asset Management CEE, mówi: -
Już nie możemy się doczekać zakończenia prac po Nowym Roku i ponownego otwarcia nowoczesnego Centrum Handlowego Ster w Szczecinie. Ster, będący raczej centrum rozrywki niż tradycyjnie pojętym centrum handlowym, nadal będzie oferował klientom znacznie więcej niż inni, w tym loterie, konkursy, giełdy antyków, jarmarki staropolskie i tygodnie promocji na wybrane produkty. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Szczecina poczują się jak w domu w nowym Sterze, dostosowanym do ich zmieniających się potrzeb i zapewniającym wysokiej jakości doświadczenie zakupowe.
Tagi: