Mobile Trends for Marketers - 23 i 24 maja!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-10 | 13:24
W imieniu organizatorów Mobile Trends Conference, mamy przyjemność zaprosić Państwa na edycję specjalną tej konferencji – Mobile Trends for Marketers.
Krakowska Mobile Trends to konferencja poświęcona najnowszym trendom w marketingu mobilnym. Ostatnia edycja zgromadziła ponad 550 osób, z kraju i ze świata, chcących zgłębiać specjalistyczną wiedzą z zakresu mobile. O ile jednak poprzednie edycje przeznaczone były głownie dla osób już w mobile działających, ta edycja ma trochę inną grupę docelową.
- Podczas MTC pojawiło się wiele głosów, że brak jest wydarzenia, które ukazałoby możliwości jakie niesie ze sobą marketing mobilny, również dla osób, które nie miały dotychczas z tą dziedziną zbyt dużego kontaktu – tłumaczy organizator konferencji Robert Rachwał, właściciel ClickMaster Polska. – Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, postanowiliśmy stworzyć konferencję przeznaczoną dla marketingowców i wszelkich osób zajmujących się promocją, które pragną poznać podstawy najnowszych rozwiązań w marketingu mobilnym.
Organizatorzy zapowiadają około dwudziestu 30 minutowych wystąpień przez dwa dni konferencji. Wszystkie prelekcje wygłoszone zostaną przez ekspertów i wieloletnich praktyków mobile marketingu. Prezentowana tematyka zostanie omówiona od podstaw, ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości jej wykorzystania.
Zagadnienia jakie poruszone będą podczas prelekcji to między innymi:
  • strony i aplikacje mobilne
  • kody QR
  • NFC
  • rozszerzona rzeczywistość
  • Social Media w mobile
  • m-commerce
  • geolokalizacja
  • oraz konkretne wykorzystania marketingu mobilnego w branżach: turystycznej, hotelarskiej, restauratorskiej, rozrywkowej i wielu innych

Po pierwszym dniu, przewidziana jest również impreza integracyjno - networkingowa dla widzów oraz prelegentów konferencji. Będzie to zapewne świetna okazja do odpoczynku po dniu pełnym nowych informacji, jak również możliwość do nawiązania wielu ciekawych znajomości. Dodatkową atrakcją będzie rozlosowanie wśród uczestników cennych nagród (np. bezpłatne stworzenie strony mobilnej, kampania banerowa mobile, itp.).
Działanie w otoczeniu rynkowym wymaga ciągłego, dynamicznego dostosowywania się do zmieniających się realiów. Wraz z pojawieniem i upowszechnieniem smartfonów oraz tabletów, pojawiła się cała gama nowatorskich metod promocji i reklamy niedostępnych wcześniej. Organizatorzy Mobile Trends stawiają sobie za misję propagowanie tych metod oraz dobrych praktyk w obszarze mobile.
Mobile Trends for Marketers
23 - 24 maja 2013 r.
Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie

Informacje na temat konferencji oraz biletów na stronie: www.mobiletrends.pl
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. magazyn i portal Galeriehandlowe.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Mobile Trends for Marketers - 23 i 24 maja!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.