Minął rok od otwarcia pierwszego w Polsce salonu marki KiK

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-09 | 10:56
Najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów tekstylnych KiK obchodzi w kwietniu rok działalności w Polsce. Znana marka, która posiada obecnie ponad 3,2 tys. sklepów w ośmiu krajach Europy, może pochwalić się dużym uznaniem i popularnością również na rynku polskim. W ciągu zaledwie roku.
Sieć sklepów KiK, która cieszy się w Europie dużym uznaniem, pod koniec marca 2012 roku zdecydowała się wprowadzić markę także do Polski. Pierwszy obiekt handlowy otwarto w Środzie Wielkopolskiej, od tej pory sukcesywnie zwiększając liczbę nowo powstałych sklepów na rynku krajowym. Międzynarodowy koncept KiK doskonale sprawdził się na polskim rynku, przynosząc właścicielom duże powody do zadowolenia. Już po pierwszym roku działalności w Polsce, sieć KiK liczy aż 20 sklepów. Sukces związany z wprowadzeniem marki i jej spopularyzowaniem wśród polskich klientów, a także udana realizacja strategii w roku 2012, pozwalają przyjąć pomyślne prognozy na kolejne lata działalności sieci KiK w Polsce.
Koncept marki KiK zakłada stały rozwój i ekspansję na kolejne rynki. Co roku sieć otwiera 200 sklepów w rozwijających się krajach europejskich, poszerzając tym samym swoje wpływy. KiK już od kilku lat jest dostępny w: Niemczech, Austrii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii oraz na Węgrzech. Kolejnym krokiem w realizacji strategii ekspansji, która stanowi kluczowy element polityki firmy, było otwarcie działalności w Polsce.
– Perspektywy urzeczywistnienia naszej strategii biznesowej wynikają z doboru obiecujących i rentownych lokalizacji. Wprowadzenie marki KiK do Polski było dla nas bardzo ważną decyzją, która stanowi kolejny etap rozwoju sieci KiK. Otwarcie działalności w Polsce oparte było na konkretnych możliwościach i korzyściach, jakie stwarza dla inwestorów polski rynek, a które wiążą się z realizacją naszych założeń. Zależy nam na tym, aby pomyślnie rozwijać naszą sieć i umacniać pozycję marki w Polsce – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.
Jasno wyznaczone cele i skuteczna strategia, oparta na międzynarodowym koncepcie, powodują, że marka KiK to najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów tekstylnych.
Docelowo, do końca 2013 roku, ma powstać jeszcze 50 sklepów sygnowanych logo marki KiK, co pozwoli stworzyć w niecałe dwa lata, sieć 70 sklepów na terenie Polski. – Wyzwaniem było dla nas wprowadzenie marki KiK na polski rynek i uczynienie jej rozpoznawalną oraz popularną. Po roku działalności w Polsce możemy stwierdzić, że nasze zamierzenia udało się z sukcesem zrealizować. Od początku istnienia sieci KiK w Polsce wdrażamy przyjętą strategię z pozytywnymi efektami. Nasza koncepcja zakłada ekspansję na terenie całego kraju. Chcemy bowiem, aby marka KiK była bliska i dostępna wszystkim klientom. Dlatego sukcesywnie zwiększamy liczbę nowo otwieranych obiektów handlowych – podkreśla Mariusz Kulik. Ważnym elementem, który przekłada się na efektywność prowadzonej działalności, jest dobór odpowiednich lokalizacji. Sklepy KiK powstają zarówno w galeriach i centrach handlowych, jak i mniejszych retail parkach, czy przy ulicach w centrum miast.
Zgodnie z filozofią marki, wyrażającą się w haśle: „Klient jest Królem”, firma KiK wychodzi naprzeciw wymaganiom swoich klientów, oferując im wyłącznie produkty wysokiej jakości. – Dbamy o to, aby oferowany w naszych sklepach asortyment stanowiły produkty dobrej jakości, ale również atrakcyjne i modne. Zależy na tym, aby sprostać oczekiwaniom i gustom wszystkich naszych klientów, dlatego staramy się dostosować ofertę do różnych grup wiekowych – zaznacza Mariusz Kulik.
Zobacz sklepy KiK w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-04-07 do 2013-04-07

Zobacz także

Minął rok od otwarcia pierwszego w Polsce salonu marki KiK

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.