Mierzące blisko 30-metrów wysokości zdjęcie Agaty z Katowic, które pojawi się jutro na budynku DOKP zainauguruje kampanię reklamową Galerii Katowickiej. Na ulicach śląskich i zagłębiowskich miast, oprócz siatek wielkopowierzchniowych, pojawią się także billboardy, citylighty oraz oklejone reklamami galerii autobusy i tramwaje. Kampania reklamowa galerii pojawi się również w śląskich rozgłośniach radiowych, prasie oraz internecie.
W kampanii promującej Galerię Katowicką motywem przewodnim jest dziesięcioro mieszkańców Śląska, którzy wzięli udział w projekcie organizowanym wspólnie przez Galerię Katowicką i Fundacje ISKIERKA „Uśmiechnij się na wakacje”. Jego celem była promocja dobroczynności oraz wsparcie finansowe wyjazdu kilkudziesięciu podopiecznych fundacji na wakacje.
-
Przeglądając zdjęcia projektu „Uśmiechnij się na wakacje” uderzył nas entuzjazm i pozytywne emocje na twarzach uczestników zabawy. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić pierwotny motyw kampanii i zaprosić do współpracy wybraną grupę uczestników wakacyjnej akcji – mówi Agnieszka Jurkiewicz, marketing i PR manager Galerii Katowickiej. –
Nasi bohaterowie są autentyczni i naturalni, to mieszkańcy Katowic i miast ościennych. Tę naturalność i autentyczność chcieliśmy również zachować w naszych projektach i dlatego, co jest dzisiaj dość rzadko spotykane, nasi graficy w minimalnym stopniu korzystali z możliwości retuszu, jakie dają programy graficzne – dodaje.
Hasło kampanii promującej otwarcie brzmi „18 września. Będę tam, a Ty?” i delikatnie odbiega od kanonu sloganów wykorzystywanych przy tego typu przedsięwzięciach.
-
Centra handlowe przy tego typu okazjach najczęściej podkreślają swoją bogatą ofertę i wyjątkowość. My po prostu zachęcamy, aby nas odwiedzić i ocenić samemu – mówi Agnieszka Jurkiewicz.
Galeria Katowicka zostanie otwarta 18 września br. o godz. 10.00. Dzień wcześniej, oficjalnie zakończony zostanie trwający blisko 6 lat proces inwestycyjny.
Tagi: