Podczas uroczystej gali wręczenia nagród PRCH Retail Awards 2013, która odbyła się 17 października w warszawskiej Fabryce Trzciny, wśród laureatów nie mogło zabraknąć METRO Properties. Spółka, zarządzająca 13 centrami handlowymi w Polsce, otrzymała Wyróżnienie w kategorii Kampania Prosprzedażowa Roku.
W tegorocznej edycji do organizatorów spłynęła rekordowa liczba 42 zgłoszeń, z czego 28 dotyczyło kampanii marketingowych. Sieci handlowe, deweloperzy, zarządcy, inwestorzy i osoby związane z retail marketingiem konkurowali w 13 kategoriach. Jury przyznało łącznie pięć nagród.
METRO Properties po raz kolejny znalazło się w wąskim gronie wyróżnionych firm. Spółka, jako jedyna, otrzymała Wyróżnienie w kategorii Kampania Prosprzedażowa Roku za akcję promocyjną „Licytacja” przeprowadzoną w centrum handlowym Ster w Szczecinie, którego właścicielem jest fundusz Valad Poland Sp. z o.o.
-
Akcję zachęcającą klientów do częstszych zakupów w centrum handlowym Ster oparliśmy na innowacyjnym w branży mechanizmie licytacji. Odwiedzający Centrum, na podstawie paragonów, otrzymywali banknoty w fikcyjnej walucie, za pomocą których licytowali atrakcyjne nagrody – mówi Urszula Porębska, Marketing Team Manager, METRO Properties Sp. z o.o. –
Klienci mieli okazję wziąć udział w emocjonującej zabawie, bez dodatkowego obciążenia swojego budżetu – dodaje.
METRO Properties było również nominowane w kategorii Kampania Prosprzedażowa Roku za akcję „Milion na zakupy w M1”, przeprowadzoną we wszystkich centrach handlowych M1.
Spółka znalazła się także wśród nominowanych w kategorii Kampania Public Relations Roku za prezentację marki M1 w jednym z kinowych hitów, filmie „Jesteś Bogiem”, w reżyserii Leszka Dawida.
W 2012 roku METRO Properties otrzymało nagrodę za akcję „Zbieraj magnesy, znaczki są nudne”, zorganizowaną w CH Ursynów w Warszawie.
Tagi: