Metro Group pomaga powodzianom

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-07-29 | 10:52
Metro Group sfinansuje kolonie letnie dla 50 dzieci z rodzin dotkniętych powodzią. Koncern i jego sieci handlowe podejmują także szereg innych działań wspierających osoby, które ucierpiały w tegorocznym kataklizmie.
Metro Group w Polsce, koncern handlowy prowadzący sieci Makro Cash & Carry, Real, Media Markt i Saturn, aktywnie niesie pomoc rodzinom poszkodowanym przez tegoroczną powódź. Metro Group oferuje dzieciom z rodzin dotkniętych tą tragedią wyjazd na kolonie do miejscowości Ruciane Nida.
Koncern sfinansuje dwutygodniowy wyjazd dla grupy 50 dzieci z klas I-IV szkół podstawowych i gimnazjalnych w terminie 2-16 sierpnia 2010 roku. Dzieci pochodzą z trzech rejonów, w których powódź dokonała poważnych zniszczeń: Sandomierz oraz gminy Dwikozy i Gorzyce w województwie podkarpackim. W realizacji tego przedsięwzięcia uczestniczy Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce wraz z trzema lokalnymi organizacjami grantowymi.
Pobyt kolonijny uatrakcyjnią dzieciom m.in. wycieczka do Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie, uczestnictwo w imprezach związanych z obchodami tegorocznej 600 rocznicy Bitwy pod Grunwaldem, spływ kajakowy, wyjazd do Giżycka i Mrągowa.
Pomoc Metro Group dla powodzian przybrała także formę udziału w zbiórkach publicznych. W maju b.r. Przedstawicielstwo Metro Group wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem zorganizowało w warszawskiej siedzibie koncernu publiczną zbiórkę darów.
Zbiórka odbyła się również w centrali Media Saturn Holding Polska. Na apel odpowiedziało bardzo wielu pracowników Metro Group. W ciągu dwóch dni udało się zgromadzić setki kilogramów żywności trwałej, artykułów higienicznych, chemii gospodarczej, koców, nowej odzieży. Dary zostały przekazane powodzianom za pośrednictwem mazowieckiego oddziału Polskiego Czerwonego Krzyża.
Równocześnie placówki handlowe Metro Group w całej Polsce współpracowały z organizacjami niosącymi pomoc powodzianom (Banki Żywności, PCK, Caritas) poprzez organizowanie zbiórek darów od klientów na terenie sklepów.
Sieci handlowe Real i Makro włączyły się także w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy „Stop powodziom”, umożliwiając wolontariuszom zbiórkę pieniędzy od klientów na terenie swoich obiektów handlowych.
Sieć Real prowadzi obecnie akcję "Punkty dla potrzebujących - pomoc powodzianom”. Potrwa ona do końca sierpnia b.r. Punkty przekazane przez klientów-uczestników Programu PAYBACK zostaną wymienione na żywność, którą Bank Żywności w Krakowie przekaże osobom poszkodowanym w powodzi.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Metro Group pomaga powodzianom

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.