Polska marka łamie schematy i przyciąga klientów limitowanymi kolekcjami autorstwa znanych artystów. Oprócz pokaźnego metrażu, butik będzie wyróżniał najnowszy koncept aranżacji wnętrza, którym nie może pochwalić żaden z warszawskich salonów Medicine
Najnowszy butik sieci Medicine everyday therapy w nowobudowanym centrum w Warszawie zajmie powierzchnię ponad 400 mkw. Będzie pierwszym salonem marki na północy Warszawy i jednocześnie jednym z największych sklepów Medicine na terenie całej Polski.
Modowa oferta sieci Medicine obejmuje kolekcje stworzone z myślą o kobietach i mężczyznach w wieku 20-35 lat. Jednak, jak twierdzą projektanci marki, w przypadku Medicine wiek nie ma większego znaczenia. Istotna jest chęć posiadania własnego stylu oraz wyrażania go poprzez oryginalne i wygodne miejskie ubrania. Tym, co wyróżnia tą młoda polską markę na tle konkurencji są limitowane serie przygotowane we współpracy ze znanymi, utalentowanymi artystami.