Media Markt z tytułem Superbrand

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-12-10 | 09:01
Dominującą pozycję marki Media Markt na rynku potwierdziła międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., która przyznała liderowi rynku elektroniki użytkowej w Polsce prestiżowy tytuł Superbrand Polska.
Wyróżnienie w piątej edycji konkursu Superbrand przypadło marce Media Markt za osiągnięcie najlepszej reputacji w swojej dziedzinie i wypracowanie silnej pozycji rynkowej. Nagroda przyznawana jest przez niezależnych członków Rady Marek w skład, której wchodzą eksperci i specjaliści w dziedzinie marketingu, PR, reklamy, brandingu oraz przedstawiciele największych firm, którzy sami są specjalistami od marki. Wyboru dokonują spośród 1000 marek, tytuł otrzymuje zaledwie ok. 5 %.
Tytuł Superbrand Polska dla Media Markt jest wyróżnieniem za: wieloletnie, konsekwentne działania marketingu na rzecz silnej marki, która oferuje klientom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.
Nagroda Superbrand przyznana Media Markt przez międzynarodową firmę The Superbrands Ltd. włącza firmę do grona prestiżowych marek świata, które odniosły spektakularny sukces rynkowy. Od 12 lat sieć Media Markt konsekwentnie buduje swoją pozycje w Polsce, dając klientom maksymalne korzyści cenowe i jakościowe.
- Rynek docenił nasze wieloletnie działania marketingowo - wizerunkowe a nagroda Superbrands Polska, którą otrzymaliśmy jest tego wymiernym potwierdzeniem. Będziemy nadal podążać drogą, która przynosi nam uznanie ekspertów i konsumentów. Siłą marki Media Markt jest wyrazistość, która daje konsumentom poczucie atrakcyjności i trafności wyboru, co w połączeniu, z jakością oferowanych przez nas urządzeń elektroniki użytkowej przynosi marce sukcesy – mówi Prezes Zarządu MSHP Jacek Hudowicz.   
Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na rynku. Według The Superbrands Ltd. „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.
 
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-09-16 do 2010-12-23

Zobacz także

Media Markt z tytułem Superbrand

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.