Pierwsze specjalistyczne sklepy Media Markt pojawiły się w Polsce w 1998 roku. Marka bardzo szybko wypracowała pozycję lidera na polskim rynku elektroniki użytkowej dzięki ofercie markowych produktów w niskich cenach. Obecnie sieć liczy 47 sklepów w 39 miastach kraju. Oferuje produkty wiodących światowych firm oraz atrakcyjne cenowo sprzęty marek własnych: ok., ISY, PEAQ i KOENIC. Firma prowadzi także sprzedaż online: od grudnia 2012 roku działa sklep internetowy mediamarkt.pl oferujący ponad 100 000 produktów. W 2013 roku sklep zyskał wersję mobilną.
Z okazji swoich 15 urodzin w Polsce Media Markt przygotował akcję "Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” przy silnym wsparciu marketingowym. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej wykorzystującej działania w telewizji, radiu, prasie codziennej, internecie, w kinach i na outdoorze odbędzie się w dniach 5 - 12 września.
Kreacja wykorzystana w kampanii sygnalizuje zmiany, które marka planuje wprowadzić w swojej komunikacji. 30-sekundowy, wizerunkowy spot telewizyjny przedstawia inspirowaną kinem akcji scenę samochodowego pościgu policyjnego za grupą zamaskowanych osób. Ścigani oraz policjanci decydują się jednak na przerwanie pogoni, aby skorzystać z niezwykłej oferty produktowej dostępnej w sklepie Media Markt.
-
Najnowszy spot w dynamiczny sposób pokazuje zabawny, wykreowany świat, którego bohaterowie to młodzi ludzie z dużym dystansem do życia. Dotychczasowe produkcje Media Markt były realistyczne, często kontrowersyjne, i towarzyszyło im obowiązkowe hasło: „Nie dla idiotów” – powiedziała Ewelina Piątek, manager ds. marketingu Media Markt. -
Nasza kampania urodzinowa to początek zmian w kreowaniu wizerunku marki.
Spoty emitowane będą na antenach TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN oraz stacji tematycznych. Poza telewizyjnymi i radiowymi spotami wizerunkowymi kampania wykorzysta także spoty produktowe, informujące o konkretnych ofertach dostępnych w ramach urodzinowych promocji. Reklamy pojawią się również w prasie codziennej: na łamach Gazety Wyborczej, Faktu, Super Expressu i Przeglądu Sportowego. Oferta produktowa będzie także promowana w gazetce Media Markt, dostępnej we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz na mediamarkt.pl.
Ponadto, w ramach świętowania jubileuszu, klienci odwiedzający stronę mediamarkt.pl mogą wziąć udział w interaktywnej grze: „Jedź po rabat na zakupy w sklepie internetowym mediamarkt.pl”. Mają w ten sposób szansę wygrać rabat na zakupy w sklepie online. Gra nawiązuje do kreacji reklamowej. Użytkownik ma za zadanie dotrzeć samochodem do sklepu Media Markt, uciekając przed policją. Nawigacja odbywa się za pomocą strzałek na klawiaturze. W stworzeniu gry pomagała agencja Golden Submarine.
Tagi: