Tylko w marcu sieć Media Expert uruchomiła sprzedaż w ośmiu nowych lokalizacjach i dwóch, w których przeprowadzono gruntowny remont. Sieć coraz uważniej przygląda się większym aglomeracjom i poszukuje prestiżowych lokalizacji dla swoich elektromarketów. Przejmuje również lokale od sieci, które zmniejszają swoją powierzchnię sprzedażową.
Łącznie, od początku roku, Media Expert powiększył sieć swoich elektromarketów o 28 nowych lokalizacji. -
Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju i chcemy podtrzymać dynamikę przyrostu sieci, którą zapoczątkowaliśmy w zeszłym roku. Dziś, poprzez 342 elektromarkety jesteśmy obecni w 286 miastach. Żadna z konkurencyjnych sieci, które funkcjonują w Polsce, nie może się pochwalić taką skalą działalności w naszej branży. Jesteśmy liderem i wciąż nabieramy rozpędu – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
W zeszłym roku sieć Media Expert zainaugurowała sprzedaż w ponad 80 nowych lokalizacjach. W 2015 roku wynik ten ma być powtórzony. - Plany są ambitne, ale wszystkie decyzje odnośnie nowych otwarć są zawsze poprzedzone skrupulatną analizą. Dział nieruchomości eksploruje rynek w poszukiwaniu atrakcyjnych lokalizacji, które następnie poddajemy wnikliwym badaniom, również pod kątem potencjału sprzedaży – dodaje Mystkowski.
Sieć Media Expert, dotąd niezwykle aktywna w miastach do 200 tys. mieszkańców, coraz odważniej buduje swoją pozycję w dużych aglomeracjach. Obecność w prestiżowej poznańskiej Galerii Malta, czy lubelskich Tarasach Zamkowych jest tego najlepszym przykładem. Wkrótce Media Expert zaprosi klientów do swoich elektromarketów w podobnych, nowoczesnych lokalizacjach w całej Polsce – galerii w Przemyślu zlokalizowanej przy ul. Brudzewskiego 1, powstającej właśnie galerii w Starogardzie Gdańskim, której otwarcia zaplanowano w kwietniu br. czy wyczekiwanej przez łodzian galerii, wpisanej przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.
Wnikliwi obserwatorzy rynku nieruchomości komercyjnych dostrzegli aktywność Media Expert w podnajmowaniu lokali od sieci handlowych, które zmniejszają lub optymalizują swoje powierzchnie sprzedażowe. -
Potwierdzam, że przyglądamy się takim rozwiązaniom, ale ostateczna decyzja oczywiście zależy od tego, czy dana lokalizacja spełnia nasze kryteria. Jednak współpraca z częstochowskim Decathlonem, oparta na modelu podnajmowania powierzchni jest satysfakcjonująca na tyle, że podobny zabieg przeprowadzimy wkrótce w poznańskim Swadzimiu - mówi Mystkowski.
Tagi: