Od 19 kwietnia w restauracjach McDonald’s w Polsce klienci mają możliwość modyfikacji składu wybranych produktów z oferty klasycznej oraz śniadaniowej.
Usługa personalizacji pozwala modyfikować skład wybranego burgera, produktów McWrap oraz tych z oferty śniadaniowej by lepiej dopasować ich smak do własnych upodobań. Możliwość dodania lub usunięcia dotyczy składników już występujących w standardowym zestawieniu.
Wprowadzenie usługi personalizacji to odpowiedź na potrzeby naszych gości. Uważnie wsłuchujemy się w sygnały płynące od setek tysięcy osób każdego dnia odwiedzających polskie lokale McDonald’s. Dostrzegamy rosnące oczekiwanie indywidualnego podejścia, możliwości większego wpływu na to, co, jak i gdzie chcą oni zamawiać. Zmieniliśmy system obsługi i funkcjonowania restauracyjnej kuchni. Teraz produkty są przygotowywane pod konkretne zamówienie gości. Otworzyło nam to drogę ku spersonalizowanemu McDonald’s przyszłości. Dziś na tej drodze zrobiliśmy istotny krok
– mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 379 restauracji McDonald’s, które zatrudniają blisko 19 000 osób. 268 lokalizacji to obiekty prowadzone przez 63 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.