Już 30. listopada br. Maxi Zoo otworzy drugą lokalizację w Warszawie, w Sadyba Best Mall. Jest to już trzecia placówka w Polsce tej europejskiej sieci specjalistycznych sklepów, oferujących produkty dla zwierząt domowych. Dwa tygodnie temu Maxi
Zoo otworzyło placówkę w Poznaniu. Marka planuje też dalszą ekspansję na polskim rynku.
-
Koncept funkcjonowania wyróżnia Maxi Zoo i przyciąga wymagających klientów, dlatego jesteśmy atrakcyjnym partnerem dla galerii handlowych czy retail parków - mówi Country Manager na Polskę Wojciech Kamiński. Marka planuje intensywną ekspansję w Polsce w liczbie ok. 8. nowych otwarć rocznie, w wybranych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
- Ponad połowa przyszłego rocznego planu otwarć sklepów jest już zrealizowana. Maxi Zoo ma podpisane umowy na otwarcie czterech kolejnych placówek w 2014 r. i aktualnie sprawdzamy nowe, potencjalne lokalizacje – dodaje Wojciech Kamiński.
Maxi Zoo oprócz bogatej oferty produktów, oferuje klientom profesjonalną obsługę, a dodatkowo organizowane są spotkania z weterynarzami i behawiorystami.
- Polacy bardzo cenią sobie dodatkowe usługi świadczone przez sklepy - chcą, aby sprzedawcy byli ich doradcami, lubią też uczestniczyć w spotkaniach z ekspertami czy w eventach. Między innymi dlatego Maxi Zoo cieszy się rosnącą popularnością – poza dużym wyborem produktów, w tym cenowym, przyciągamy klientów wartością dodaną do samego sklepu, a także do centrum handlowego – podsumowuje Wojciech Kamiński.
Maxi Zoo to koncept sprzedaży oparty na wielkopowierzchniowych sklepach
oferujących ogromny asortyment produktów dla zwierząt i kompetentne
doradztwo. Marka została założona w 1990 roku w Niemczech przez Torstena
Toellera, w szybkim tempie rozwinęła swoją działalność w 12 krajach w
Europie i obecnie posiada blisko 1 300 sklepów.
Tagi: