-
Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla księgarni to wyjątkowa nagroda, ponieważ to konsumenci zadecydowali o jej przyznaniu. Cieszę się, że uznali nas za firmę, która w najwyższym stopniu odpowiada na potrzeby współczesnego rynku i jest godna szerokiej rekomendacji na przyszłość. Dla nas jest tym bardziej ważne, że opinie klientów potwierdzają słuszność obranego kierunku rozwoju. Klienci docenili zmiany w księgarniach oraz ich atmosferę. -podsumowuje Mariusz Rutowicz, prezes Matras S.A.
Gwiazda Jakości Obsługi 2014 to już drugi tytuł dotyczący jakości i przyznany Matrasowi w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W 2013 roku otrzymał tytuł „Dobra Marka 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: sieć księgarni przyznany na podstawie wysokich ocen w badaniach przeprowadzonych na grupie ponad 1000 przedsiębiorstw i osób.
Tagi: